• MissPin

Bf Augusti 2015

Äntligen så känner jag mig väldigt gravid. Illamående, växtvärk, kissar hela tiden. Känns bra!

• MissPin
    charlotta1985 skrev 2015-01-18 10:57:38 följande:
    Haha, härligt! ;)
    Ja! Det känns som att det händer något :)
  • MissPin
    Sommar15 skrev 2015-01-18 11:06:22 följande:
    Skönt! Jag mår också lite sämre nu igen o det gör mig lugnare :)
    Det känns mycket tryggare när det känns att det är något som händer.
  • MissPin
    Minxy skrev 2015-01-18 11:13:31 följande:
    Good for you! ;)

Själv mår jag bättre och bättre vilket känns igen från mina två första graviditeter då jag mådde som en primadonna från början till slut. I like! :)
    Härligt! :)
  • MissPin
    doccah skrev 2015-01-19 16:32:29 följande:

Det gick super! Vilken känsla att se sin bebbe första gången! H*n sprallade som attan och fick 1:20.000 så allt var tipp topp smile2.gifphp4kVsUe49674.jpg

Åh, underbart!
  • MissPin

Kan man ringa till gyn på sjukhuset och få en tid där? Mvc har inga tider nu :( jag har en tid den 2 februari men vill inte vänta tills dess!

• MissPin
    smenskelling skrev 2015-01-23 09:40:21 följande:
    Ring kvinnokliniken / Gyn .

Jag va inne igår (v9+1) pga blödning. De kollade graviditet test , klamydia test och blpd värden. Sen fick jag ett vaginalt ultraljud.

Mitt foster lever, det sprattlade omkring där innne och undrade nog varför jag va orolig smile5.gif

Säkert ett blodkärl som brustit bara, ingen fara.

Men ta tag i detta nu och vänta inte, jag gav mig inte utan ville ha tid meddetsamma. Så du slipper oroa dig!
    Åh vad härligt! Jag har inte blödigt något mera, men sist jag fick ma så blödde det bara lite, sen försvann det i en dag och sen blödde det igen.

Jag ringde gyn, men det fanns inga mer telefontider idag. Så fick inte prata med någon :(. Nu får jag vänta hela helgen. Eller så får vi åka in till akuten, men det känns ju jättedumt. Vill inte ta upp deras tid för min oro. Blir det värre och gör ont så åker vi in, för jag vill inte gå igenom det här hemma igen.
  • MissPin

Nä nu åker vi in! Orkar inte gå runt och oroa mig mer. Skakar i hela kroppen! Usch.

• MissPin

Fanns inget foster. Läkaren sa att det såg ut som en normal graviditet i vecka 5, så jag ska komma tillbaka om en vecka och kolla om det har hänt något. Men jag förstår ju att det inte kommer gå vägen. Så nu väntar jag på att börja blöda ordentligt och börja om!

Tack för allt stöd!

• MissPin
    Queenxiter skrev 2015-01-23 19:05:49 följande:
    Fanns inget foster, men läkaren säger att det ser ut som en normal graviditet? Förstår inte riktigt. Kan det vara så att fostret är för litet för att synas? I v5 har inte ens hjärtat utvecklas. Sa dom konkret att det var ett pågående missfall? Hoppas det kommer gå bra för dig oavsett.
    Hon sa att det såg ut som en normal graviditet i vecka 5. Men jag ska vara i vecka 9. :( hon ville att vi skulle vänta en vecka och sen kolla med ultraljud igen för att se om det kommit något foster. Men det tror jag ju inte.
  • MissPin

Tack allihopa! Jag hoppas det kommer gå bra för er andra! Och att vi snart kan få börja om. :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015