Inlägg från: höstjejen |Visa alla inlägg
  • höstjejen

Bf Augusti 2015

RUL Den 20e mars, Längtar!!! Men vad det är långt kvar :(

• höstjejen
    Maglizz skrev 2015-03-15 10:02:22 följande:

*** ursäkta nakenchocken!! ***

Jag är i v.18(17+2) och idag kände jag typ som "fladder" i magen. Men jag tycker min mage är väldigt långt ner och inte alls särskilt stor när jag hört med kompisar samt sambons syster. Är dethär normalt?

Självklart är det väl "skönt" att ha en liten nätt kula... Men samtidigt känns det konstigt när alla andra får en "synlig" kula redan i v18 :/

Är jag bara sjåpig nu?

Sådär ser jag ut också ungefär, v 18 (17+5) :) Så du behöver nog inte vara orolig!
  • höstjejen
    AnnaBanana skrev 2015-03-15 15:01:58 följande:

Bara jag som tycker att det känns som mer än bara ett fladder när lillen rör sig i magen? :p tycker mig känna riktiga buffar och precis som om han vänder sig:) förmiddagar och kvällar brukar vår lille vara mest aktiv:)

Hur mycket har ni gått upp i vikt fram tills nu? Jag har en rejäl bula men har bara gått upp 1,5 kg sen startvikten (gick ner ett kilo dock) :/

Jag är i v 18 och för mig känns det som buffar och nervryckningar i magen :P 

Jag har gått upp 3,5 kg ungefär, dock gick jag ner förut då jag spydde varje dag, nu den senaste veckan jag börjar lägga på mig 
  • höstjejen
    AnnaBanana skrev 2015-03-15 15:18:14 följande:
    Plutten120301 skrev 2015-03-15 15:13:13 följande:

Jag skulle inte heller beskriva som fladder, mer små buffar och en gång som om den gjorde kullerbyttor, dock har jag bara känt vid ca 5 tillfällen.

Jag har gått upp ca 4 kg, ligger hittills på exakt samma vikt som vid förra graviditeten och då slutade det på +16 kg

Har er man/sambo/partner kunnat känna nånting än? Ingenting här iaf :/
    Nä inte än, hoppas att det sker snart :) 
  • höstjejen

Går in i v 22 idag :) (21+0) 
    Nu känner jag regelbundna sparkar och magen börjar växa, sakta men säkert! :)

• höstjejen

BF den 17 augusti, Känner sparkar varje dag och det blir hårdare sparkar för varje dag som går känns det som , kul att killen kan känna tydligt nu också :)

• höstjejen
    Liafiaa skrev 2015-05-15 09:50:40 följande:

Äsch, ville inte lägga ut mitt namn här eftersom det bara finns en med mina namn ;)

Lägg till mig som vän på Facebook, Saga Nordvall Dässman :)

jag lägger till dig också :D
  • höstjejen
    Speck skrev 2015-05-11 06:23:49 följande:

Zora: tack :)

Minxy: jag har läckt sen två veckor tillbaka (v25), jag har amningsinlägg i bh:n för att va säker trots att det inte är några större mängder jag läcker.

samma här, har läckt från v 25, är i v 27 nu och i ena bröstet så är det liksom en hel flod, tycker inte det behöver komma så tidigt :P
Svar på tråden Bf Augusti 2015