Bf Augusti 2015
Hej! Jag är gärna med BF 29 augusti
Hej! Jag är gärna med BF 29 augusti
Någon som har erfarenhet av amningskudde sen tidigare? Användbart? Är vadd eller frigolitkulor att föredra?
Kul vi är några med samma BF datum
ser vissa redan är under 100 dagar till BF en annan har hela 129 dagar kvar . Jag tycker inte graviditeten går speciellt fort fast jag redan har 5 barn men vänta är heller inte min starkaste sida hatar att vänta
Vill bara tipsa er om lekmer som har en gravid väska. Innehållet var värt ca 8500 kr och den kostar enbart 199 kr + 49 kr frakt just nu! Kostar vanligtvis 499 kr. Beställde själv en sån idag och hoppas på att den kommer snart!
lekmer.se/barn-och-baby/graviditet-o-amning/gravidklader-o-tillbehor/gravidv%C3%A4skan
Jag har ett BMI på 19 innan graviditeten. Vecka 25 i morgon och +5,5 kilo. Allt mitt har kommit de senaste veckorna.
Hur ofta känner/kände ni av era små där jag befinner mig ni? Har känt henne varje dag de senaste två veckorna men tycker att det varit lite dåligt de senaste två dagarna och man blir ju lite orolig. Google är ju inte så hjälpfullt direkt eftersom det både står att det är heeeelt normalt och oroväckande ;) Har moderkakan centrerad i framvägg också skall tilläggas!
Alltså, vissa dagar känner jag mig så vansinnigt ofokuserad på mitt jobb. Jag GILLAR ju mitt jobb, men det är som om tankarna bara vandrar iväg...nästan som om hjärnan redan gått på f-ledighet. Väldigt irriterande.
Igår hos BM fick jag mitt moderskapsintyg. Skickade in det till FK samma dag, så jag lär väl få "startpaketet" om några veckor.
111 dagar kvar här till BF och vecka 25 idag (24 +0) + övertid så klart på de ! Tiden går såååååå sakta . Tiden står stilla när man är gravid tycker jag iaf sen när bebisen väll är född går de FÖR fort bara se här hemma min äldsta " bebis " är redan 20 år och känns som de va förra veckan jag blev mamma till honom