Bf Augusti 2015
Men något ja bör ta upp idag när jag ska träffa bm ?
Vad gör man när man inte får behålla något? så fort ja stoppar i mig något kommer det antingen upp eller ut andra vägen, har så ont i magen :( Farligt för barnet ?
Usch , hoppas det blir bättre för dig :) ja ska till sjukgymnast imorgon för min rygg , känns inte så roligt om jag skulle behöva bli sjukskriven redan nu. Men idag är det en sån dag där ja mestadels är liggandes för jag har så ont. ska till BM vid 14 annars blir det liggläge hela dagen :(
Tessan: jag faller in i den övriga kören: ät inte Ipren! Alvedon är bättre. Jag tycker dock du ska försöka ordna ny tid till BM för att kolla vad hon tror om dina kräkningar + feber.
Nu är ja som gott frisk och kry igen :D . vet inte om det var magsjukan ja åkte på eller inte, hade feber och kräktes bara 1 gång.
Men nån här inne som har känt att mataptiten nästan försvunnit? får liksom tvinga i mig mat, blir inte hungrig och är inte sugen på något alls. Är detta normalt? gick ner nästan 3kg på 4 dagar. men inte vägt mig nu , tänkte göra det på onsdag och se om det har vänt. Ska till Bm då och prata om sjukskrivning :/ .
21+1 idag, :D Och den lille sparkar för fulla muggar:)