Bf Augusti 2015
Har provat postafen annars och det tar bort illamåendet men jag blir så otroligt dåsig och konstig av dem så då mår jag hellre illa. :P
När jag var på vul i v.7, så sa hon att så länge man han mensvärk Så är det bra!
Men får man annat ont i magen kan det vara värre.
Hon sa också att jag kunde blöda lite närmsta dagarna efter vul men att det absolut inte var nån fara.
Det sista hon sa var att har man sett ett hjärta picka tidigt i graviditeten så var det stor chans att det går vägen! Det lugnade mig massor!
Jag har också haft ont bak i svanskotan sista två veckorna. :-/
I min första graviditet blev jag sjukskriven i v.25. I andra kunde jag lätt jobba till v.32. Så vi får väl se hur det blir den här gången. Känns inte så kul att ha ont redan i v.13...
Hej!
Har följt tråden en tid utan att skriva själv, men nån gång ska det väl vara dags ;)
Är 29 år och väntar mitt 3:e barn.
Är i v. 12 och har eg. BIM i slutet på juli, men känner mig helt säker på att det nog blir en augustibebis trots allt.
Har sedan tidigare ett tvillingpar som hinner fylla hela 7 år innan bebis kommer :)
Är för närvarande sjukskriven pga illamående, men jobbar annars som kock - mao var jag illa tvungen att berätta om graviditeten redan innan jul för mina chefer...
I dag har vi hunnit med både ett VUL och att berätta vår glada nyhet för de närmsta :)
Några söta babyplagg fick också följa med hem i dag, fast det är långt kvar än.
Gick in i v.14 idag. Mår äntligen riktigt bra! Inget illamående och tröttheten är borta!!
Men nu är jag lite orolig för att jag inte känner båt istället... Nån mer...? :-/
Den senaste veckan har äldsta flickan frågat och frågat varför jag har blivit så tjock! Försökte skylla på julmaten men den gick hon inte på! ;) Erkänn att det är en bebis där inne istället, sa hon bara :P Hur som helst, vi fick ju helt enkelt berätta för barnen hur det var till slut. Men! Tänkte mig inte så noga för, självklart ville hon ringa sin pappa och berätta den roliga nyheten! Till saken hör att vi har en hel del gemensamma vänner fortfarande, och vi ville ju inte att alla skulle höra det från honom, så i förrgår gick vi ut med graviditeten och jag är sååå nervös, tänk om inte allt står rätt till nu :/ Är ju bara i v10 :(
Har aldrig laddat upp bild här förut så vi får se om jag lyckades. ;) bilden ska iaf visa min svällda mage nu i v 11 (10+5). Det är inte så lätt att dölja den!!