Bf Augusti 2015
Rättelse till ovanstående inlägg, 2 v innan BF ska det stå, inte 3 v.
Rättelse till ovanstående inlägg, 2 v innan BF ska det stå, inte 3 v.

Skulle ni göra ett extra privat ultraljud i v 18 om ni fick 1/7601 på kub?:) Jag har ett ultraljud inbokat v 20...
Kram
Jag är lite svullen om magen, men det beror nog främst på allt jag stoppar i mig hela tiden... Förra gången tror jag magen började anas runt v 18-20.
Någon som vet när den nattliga kissnödigheten går över? Börjar bli jobbigt att gå upp 4-5ggr/natt. För visst är det så att den går över för att sedan komma tillbaka på slutet? Minns inte hur det var.. Är i v 10 nu (9+3)
Hur ser ni på Kub-test? Har inskrivning på måndag, sambon vill göra men jag själv är tveksam. Kommer ni/du göra Kub?
Ska på kub imorgon... Men kostar det ngt förresten om bm erbjuder det??
Jag är också nervös inför att berätta på jobbet... Hann jobba ca 4 mån på nya jobbet innan jag gick på föräldraledighet. Kom tillbaka efter ledigheten i november och nu ska jag snart vara borta igen...
Funderar på att berätta senare den här veckan, är i v11 och det skulle på ett sätt kännas bra att få det överstökat.
Ytterligare en som håller sig till familjeliv och skippar FB grupperna
Någon som har tips på vad man kan göra åt en ond gasig mage?
Vaknar varenda morgon av att jag har så ont i magen och vissa dagar (som idag) har det inte gått över på hela dagen. Känner mig spänd och som att jag skulle behöva fisa massor (ursäkta infon) men det blir bara pyttelite ibland
Om jag ska göra nr 2 så är jag inte hård utan snarare lös. "Gasmagen" gör mig dessutom mer illamående än vad jag skulle vara annars (tror jag iallafall)
Är i v 11 (10+4) och jag kan inte riktigt minnas att det var så här med första barnet..