Bf Augusti 2015
Någon annan som gjort tidigt VUL? Hur stort var embryot och vilken vecka var ni i då?
Någon annan som gjort tidigt VUL? Hur stort var embryot och vilken vecka var ni i då?
Jag är enligt VUL i v.7 (v.6+3). Jag började blöda igår morse och fortsätter blöda idag. Har rejäl mensvärk. Får se hur det utvecklas under helgen.
Jag är enligt VUL i v.7 (v.6+3). Jag började blöda igår morse och fortsätter blöda idag. Har rejäl mensvärk. Får se hur det utvecklas under helgen.
Åh så skönt! Om 1 timma går jag på 17 dagars ledighet, känns helt underbart att slippa åtsittande jobbbyxor och att måsta dölja illamående för allt å alla.
Hur mår ni andra?:)
Haha, ja....figuren är inte den bästa just nu :P
Jag är väldigt nöjd över att jag städat undan alla mina "smal-kläder" redan. Jag slipper bli förbannad varje morgon. Vissa klänningar får jag vänta med, för dom sitter ganska tight just för att framhäva bebismagen när den väl kommer. Just nu ser man bara allmänt underlig och oformlig ut.
Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag ![]()
Men jag önskar er all lycka och hoppas allt går bra för alla.
Hej alla!
jag hoppar in här, har BF 16e augusti i år.
Jag är 29 år och bor i mellersta Sverige :)
Har sedan tidigare tre MF varav två MAs som båda upptäcktes runt v12. Har gått utredning, och får efter den Trombyl utskrivet att äta vid eventuell graviditet för att jag förhoppningsvis skall slippa MF/MAs.
Fick, tack vare Trombylen, en son i oktober 2013, som nu är femton månader gammal. :D
Nu väntas lillasyskonet! Var på VUL igår, som visade en välmående böna på 2cm med pickande hjärta. Nästa UL blir i v13. Är idag i v 8+5.
Har ni någon FB-grupp?
Någon som har koll på det här med foglossning? Kan man ha det tidigt? Jag går in i v 11 imorgon. I tre dagar har jag haft väldigt ont i ländryggen, särskilt när jag suttit ett tag. Kanske inte alls är det, men undrar ju vad det är för något.