Inlägg från: excalibur |Visa alla inlägg
  • excalibur

Bf Augusti 2015

Tänkte skrivit ett oroligt inlägg härom dagen då jag tyckte jag borde börjat känna bebis men att jag inte gjort det trots att det är 3e - men nu! Igårkväll och i skrivande stund är det väldigt livligt fladder där inne - skööönt! :) 17+2 idag <3 Hoppas ni mår bra!

• excalibur
    Plutten120301 skrev 2015-03-07 11:14:28 följande:

[quote=74972160][quote-nick]excalibur skrev 2015-03-07 10:56:51 följande:[/quote-nick]

Tänkte skrivit ett oroligt inlägg härom dagen då jag tyckte jag borde börjat känna bebis men att jag inte gjort det trots att det är 3e - men nu! Igårkväll och i skrivande stund är det väldigt livligt fladder där inne - skööönt! :) 17+2 idag <3 Hoppas ni mår bra!

[/

Å vad mysigt, jag har också varit orolig för att jag inte känner nåt (17+0 idag) men med fösta barnet kände jag inte förrän v22. Moderkakan i framvägg båda gångerna så jag räknar inte med att känna förrän v 19-20 men längtar såå

Ja men man tycker ju att man borde känna nåt som ändå är 15cm och så sprallig när där vanligtvis inte finns nånting :P Kändes sjukt att se den ha disco på kub-testet och inte nånting kände man! :) Får hoppas veckorna går fort så du får känna snart! :) Ändå en liten "tröst" att ha den i framvägg så kan man ha det i åtanke när man blir lite orolig - fast det hjälper säkert inte :P Denna ständiga oro :S
  • excalibur

Jag fick inga bristningar med ettan, på låren dök dom upp med tvåan, dock ljusa och smala. Andra verkar inte se dom som jag gör - men jag känner dom oxå och det retar ihjäl mig! Får se hur det blir denna gången :/ Är dock ganska glad om dom håller sig borta från magen - men vad gör man? Blir det så blir det, man lär väl sig leva med det med och som någon sa så är det ju vanligt. Tror fasen det är vanligare att man får än att man klarar sig utan..

6 dagar kvar till RUL idag och det känns som att jag kommer dö om den inte vill visa oss könet! :P Så jäävla nyfiken nu!! :D

• excalibur

Verkar som att alla som varit på UL haft lyckade såna? Så kul! :) Och en hel del pojkar verkar det bli :) I em är det äntligen min tur, blandade känslor av oro, spänning och glädje. Får hoppas den är frisk och glad <3 Sten-säker på att det blir en flicka men har alltid fel när det gäller mig själv så det är nog en pojke! :P Wish me luck!

• excalibur
    stjärnasomärdin skrev 2015-03-17 07:53:06 följande:

Hur ofta är ni hos er bm? Jag har mitt första efter inskrivningssamtalet i vecka 25, känns så sent när man läser endel av i läggen ovan ;)

Här är inskrivning ca v10, frivilligt KUB ca v13-14, RUL v18-20, besök v23.
    Vet att innan KUBET blev valbart för alla så hade dom besök med hjärtljuds-koll v.15 men det är bortplockat nu. Vet inte om dom som inte väljer kubet får göra det istället. Man tycker ju det, blir ju lång tid mellan besöken annars, och mer tid för oroliga själar som vi :P
  • excalibur
    charlotta1985 skrev 2015-03-17 07:31:30 följande:
    Spännande! Stort lycka till idag!
    Tusen tack! Skrattande
  • excalibur
    Minxy skrev 2015-03-17 11:41:35 följande:

Åh, lycka till! Har mitt på torsdag vid 10:30, längtar ihjäl mig

Tack! Klockan har aldrig gått så sakta som idag :P Lycka till på torsdag för dig med! :D
  • excalibur
    Plutten120301 skrev 2015-03-18 05:51:24 följande:

Grattis! Oj det är verkligen många som väntar pojkar = )

Minxy skrev 2015-03-18 06:17:19 följande:

Grattis!

Tack! :D Så skönt! :)
  • excalibur
    sjl89 skrev 2015-03-18 18:42:05 följande:

Heej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg mig. Va med här i början men fick konstaterat mani slutet på december. Ville bara verötta att vi nu är gravida igen så håll tummarna för mig att det går vägen!:D hoppas alla mår bra!

Kram

Grattis!! :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015