• doccah

Bf Augusti 2015

Phew händer mycket nu. Pratat med läkare samt chef idag om läget och kommer inte behövs gå tillbaka till jobbet. Vet ej om jag kommer få någon grav. penning efter sjukskrivningen men ja de löser nog sig! För övrigt är jag nästan helt säker på att jag med kände första rörelsen igår, det fladdrade inte utan mer något som "buffade" inifrån, men jag vet inte, kan vara inbillning :-P v 18 på torsdag!!

• doccah
    Kottex skrev 2015-02-17 18:32:21 följande:

Har gått upp 2-3 kilo, har alltid sedan tonåren legat mellan 54-56, var uppe på 58 i söndags. Aldriig hänt men det känns bra :) äter precis vad jag känner för. Alltid varit ett sötmonster och det är ingen skillnad nu ;) frukt och grönt har alltid varit mina ovänner men försöker äta en frukt om dagen iaf, har precis börjat med nikotinläkemedel, JA, jag är rökare och vill inte ha några negativa svar angående det. Tar gärna uppmuntrande ord istället. Någon mer som syndar ciggaretter?

Rökte oxå innan, slutade en månad innan jag blev gravid dock, jag ville detta så jäkla mycket och det var anledning nog tyckte det var skitsvårt och även nu 4 månader senare kan jag bli sugen. Mannen har dock hjälpt till art pusha och då känns de lättare. Men jag får hela tiden tänka på att jag kommer få en bra belöning ;) lycka till och hoppas du kan sluta!!
  • doccah

Någon mer som besväras av näsblod?? Hade de mycket som barn men aldrig sen, och nu sen jag blev gravid har de kommit ofta. Nu börjar de bli tröttsamt då de blöder minst en gång om dagen. Helst på morgonen så man blir helt överrumplad och blöder ner hela sängen

• doccah
    charlotta1985 skrev 2015-02-21 09:33:22 följande:
    Jag blöder inte lika mycket som dig, men jag blöder dagligen. Mycket snorig och täppt hela tiden och när jag snyter mig är det klarrött blod över hela pappret. Har varit så i 3-4 veckor, v17 nu. Blivit något värre senaste 2 veckorna. 
    Ja så är de för mig med. Alltid blod i när jag snyter mig. Skönt att jag inte är ensam iaf. Ska nog gå till läkaren och etsa, börjar bli jobbigt nu :P
  • doccah
    Zora skrev 2015-02-21 16:09:56 följande:
    Fiiin!!! smile1.gif Är det första barnet? Eller har du någon/några sedan tidigare?
    Tack!! ja det är första barnet :) sambons andra
  • doccah

1 vecka kvar till RUL och på lördag ska vi med kika barnvagn! Var helt inne på Emmaljunga men hittade en från Tako som jag gillar med

• doccah

Åh jag längtar oxå till RUL!! Idag har varit den tråkigaste fredagen på länge, lilltjejen spydde imorse och har fortsatt lite pö om pö hela dagen stackare. Hoppas jag klarar mig för jag kommer dö om jag inte får äta/behålla maten för jag är såå hungrig hela tiden :-P!

• doccah

Wiho kände dom första sparkarna i helgen!! Kändes som ngt knölade mot magen och sen igårkväll så lade jag handen på magen och kände en riktig buff mot handen flera gånger så mysigt!!

Svar på tråden Bf Augusti 2015