• Zora

Bf Augusti 2015

Emmelinan skrev 2015-01-25 08:40:28 följande:

Tack rara! :) Jo, jag mår bra fast ganska påverkad i humöret och känner mig deppig. Nog därför jag drog mig tillbaka från fb. Men vi får se hur länge det varar... ;)

statusen hann vara uppe i 12 min innan min syster meddelade mig att det var där!... vet en till som hunnit se men gissar en del hann se men inte sagt något.

ni som ska göra KUB, vilken vecka + dag är ni i? Lycka till ni som har nu i veckan! :)

Jag ska göra KUB ul nästa måndag (2/2) och då kommer jag att vara i v 11+6

Jobbigt att du råkade posta statusen fel, men förhoppningsvis såg inte så många
  • Zora
    KramKolan skrev 2015-01-24 21:51:21 följande:
    Kan inte hallon vara lite surt så du får ont av det?

Sitter precis med uppsvälld mage efter att ha ätit hallonpaj för nån timme sen... :-/

Jag har magkatarr typ jämt och äter alltid Omeprazol mot det. Märks att magen mår sämre nu när jag är gravid...
    Jo det var det jag också tänkte, men det har inte blivit bättre sen jag slutade heller.. Iof äter jag en del andra sura saker, typ grape och apelsin. Fast jag åt en grape igår kväll och idag har jag inte ens hälften så uppblåst mage som igår.. Så det kanske inte har med surt att göra ändå. Hm..
  • Zora
    Inorr02 skrev 2015-01-25 09:03:51 följande:

hur gamla är ni som ska göra kub? Får nå de av landstinget eller betalar ni själv?

Jag är 36 och här erbjuds alla över 35 gratis. Under 35 får man göra det privat i annat landsting och då betala vilket jag gjorde när jag väntade första barnet (var 34 och skulle fylla 35)
  • Zora

Grattis alla som gjort KUB och fått fina siffror! Själv gör jag KUB ul på måndag och jag är ganska så nervös...

• Zora

KUB gjort idag och vi fick bra siffror Fick även tid för RUL 19/3 (vilket känns dom en evighet bort) och nytt BF är 18/8 (en dag längre fram än vad VUL i v 8 sa.

• Zora
    grabbmamman linda skrev 2015-02-02 18:11:21 följande:

phplzLuMY49226.jpg

Kubbtest idag :) en pigg liten krabat! 1 på 20 000 fick jag som resultat och det känns väldigt lugnande.

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
    Vad skönt! Vi fick 1:14800 (avrundat nedåt) Tyvärr fick vi inte någon sådär bra bild. Fick en på huvudet, men den är liksom lite suddig. Men det gör inget. Bebisen såg ut att ha det bra iallafall
  • Zora

Vi har en Emmaljunga och är jättenöjd med den. Börjar dock fundera på hur vi ska göra nu när nästa barn kommer. Syskonvagn eller inte? Kommer vara 2 år och 3 månader mellan dem.

• Zora

Har inte sett några magbilder ännu, så jag tänkte passa på att slänga in en på min! Fler får gärna fylla på

Andra barnet v 15

• Zora
    doccah skrev 2015-02-21 15:51:12 följande:

Min mage vecka 18 smile1.gifphpV3V4Am90530.jpg

Fiiin!!! Är det första barnet? Eller har du någon/några sedan tidigare?
  • Zora
    Lilo skrev 2015-02-22 11:10:49 följande:

Visst vore det bättre med en skild bild tråd istället?!

Jag fixar sen när jag sitter vid datorn, om ingen annan vill

Ja det vore kanske bra för det kommer kanske dyka upp fler och fler bilder nu Kanske skulle vara bra att länka till den i trådstarten också?
Svar på tråden Bf Augusti 2015