Bf Augusti 2015
Försökte höra hjärtljud med mitt stetoskop med men utan resultat :P
Försökte höra hjärtljud med mitt stetoskop med men utan resultat :P
Jag ska på RUL imorgon eftermiddag , är såå nervös! Varför blir man alltid det innan ultraljud? Var likadant innan kub men de gick ju prima ^^
Liten leende bebis på RUL idag!

Tack
ja den var väldigt gullig. Vi fick höra hjärtljuden en liten stund oxå :)
Nej vi tog aldrig reda på kön, men min gissning är flicka, men är inte så duktig på att läsa av ul bilder ^^
Haha på tal om katter och foster hittade jag en helkul bild på instagram!! Haha! 
Haha igår fick jag reda på att hon som gjorde ul på mig i tisdags var min mammas bm och hjälpte till att förlösa mig för 21 år sen!! Haha
Usch är lite orolig. Kände bebbe typ varje dag ganska tydligt nu sen 1 och en halv vecka tillbaka, men nu har jag inte känt något på flera dagar :( är i vecka 21
Någon som har erfarenhet av ligamentsmärtor eller foglossning?? Vet inte om de är något av de jag har. Har skitont under magen mest på höger sida långt ner och de gör ont när jag ligger, sitter, står och går... Ja hela tiden. Typ hugger och molar om vartannat :/
Shit känner att jag inte är så aktiv, just nu ligger jag inlagd på ett sjukhus 12 mil hemifrån pga njurbäckeninflammation.. Har legat med intravenös antibiotika i två dygn och mår fortfarande skit.. Känns helt hopplöst just nu. Emellanåt har jag så ont sö jag inte vet vart jag ska ta vägen och dessutom höga febertoppar på de..
Dom har koll på bebis ganska regelbundet, jag ligger på BB, känns lite skumt.
Känns som det aldrig kommer gå över :-'(
V 26 idag. Fick reda på att de inte blir någon hemgång idag, utan de vill hålla mig här tills imorn. Lite drygt men aja jag är ju i goda händer :)
Lite jobbigt att ligga på BB och se alla söta små liv, man längtar ju lixom redan tillräckligt mycket ;)