Inlägg från: stjärnasomärdin |Visa alla inlägg
  • stjärnasomärdin

Bf Augusti 2015

jenwal skrev 2015-04-02 07:49:01 följande:

RUL om drygt 1 timme. Är så jäkla nervös nu.. Håll tummarna är ni snälla!

Lycka till! Håller tummarna för att allt ser bra ut :)
  • stjärnasomärdin

Hur tänker ni med storlekar när vi handlar till era små? Har handlat några få plagg hittills, ungefär lika fördelat mellan 50 och 56. Så himla svårt att veta hur man skall handla och hur mycket av varje eftersom man inte vet hur stor bebis kommer bli :)

• stjärnasomärdin

Tack för alla svar! Då tänker vi likadant! :) Man kan ju alltid komplettera i efterhand om det skulle visa sig behövas något mer dessutom!

• stjärnasomärdin
    jenwal skrev 2015-04-07 22:42:55 följande:

Har ni funderat eller bestämt namn än? Vi hade så många fina flicknamn och ett favoritnamn men nu måste vi tänka om då det visade sig vara en pojke. Det är så svårt med fina pojknamn tycker jag! Inget känns 100 % rätt...

För oss var det likadant fast tvärt om ;) Helt övertygade om pojke, hade många fina pojknamn och ett favorit men har nu fått tänka om då det blir en liten tjej och inga fina namn har vi på lager!
  • stjärnasomärdin

Jag har ett BMI på 19 innan graviditeten. Vecka 25 i morgon och +5,5 kilo. Allt mitt har kommit de senaste veckorna.

Hur ofta känner/kände ni av era små där jag befinner mig ni? Har känt henne varje dag de senaste två veckorna men tycker att det varit lite dåligt de senaste två dagarna och man blir ju lite orolig. Google är ju inte så hjälpfullt direkt eftersom det både står att det är heeeelt normalt och oroväckande ;) Har moderkakan centrerad i framvägg också skall tilläggas!

• stjärnasomärdin
    Minxy skrev 2015-05-06 15:38:34 följande:
    Vecka 25 (24+1) - jag tycker också magen känns gigantisk! Kändes bra att jag låg på medelkurvan smile1.gif
    Jag har känt mig lite orolig för att min mage skall mäta för lite och utifrån att era magar som ni ansett gigantiska inte varit det känner jag ännu mer att min kommer vara för pluttig ;) Har förvisso en vecka på mig att växa på mig!
  • stjärnasomärdin
    Minxy skrev 2015-05-06 17:50:11 följande:
    Du får göda den med chips, det har jag gjort.... :/
    Såg din mage i bildtråden. Den såg superfin ut, inte alls som bilden jag fick i mitt huvud när du sa gigantisk :)
  • stjärnasomärdin
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2015-05-06 12:46:32 följande:
    Känner varje dag fast inte lika mycket varje dag är i vecka 23 +3 , läste någonstans att man ska känna Bebisen varje dag från 26 .+0 om jag minns rätt
    Tack för att du tog dig tid att svara! Har blivit så bortskämd med alla sparkar att det kändes konstigt när hon bara utdelade några få :)
  • stjärnasomärdin

Hittills är det räkmacka här men jag tänker att det snart kommer så försöker njuta medan det varar :) Har inte bf för än senare delen av augusti och är i vecka 26 så jag ligger ju någon vecka efter många av er + att det inte är för än nu som det är en mage som växer ut från kroppen!

Svar på tråden Bf Augusti 2015