Bf Augusti 2015
RUL om drygt 1 timme. Är så jäkla nervös nu.. Håll tummarna är ni snälla!
RUL om drygt 1 timme. Är så jäkla nervös nu.. Håll tummarna är ni snälla!
Hur tänker ni med storlekar när vi handlar till era små? Har handlat några få plagg hittills, ungefär lika fördelat mellan 50 och 56. Så himla svårt att veta hur man skall handla och hur mycket av varje eftersom man inte vet hur stor bebis kommer bli :)
Tack för alla svar! Då tänker vi likadant! :) Man kan ju alltid komplettera i efterhand om det skulle visa sig behövas något mer dessutom!
Någon som drabbats av gravidklåda och har några tips och råd? :S
Har ni funderat eller bestämt namn än? Vi hade så många fina flicknamn och ett favoritnamn men nu måste vi tänka om då det visade sig vara en pojke. Det är så svårt med fina pojknamn tycker jag! Inget känns 100 % rätt...
4 timmar kvar till RUL :)
Någon som har erfarenhet av amningskudde sen tidigare? Användbart? Är vadd eller frigolitkulor att föredra?
Jag har ett BMI på 19 innan graviditeten. Vecka 25 i morgon och +5,5 kilo. Allt mitt har kommit de senaste veckorna.
Hur ofta känner/kände ni av era små där jag befinner mig ni? Har känt henne varje dag de senaste två veckorna men tycker att det varit lite dåligt de senaste två dagarna och man blir ju lite orolig. Google är ju inte så hjälpfullt direkt eftersom det både står att det är heeeelt normalt och oroväckande ;) Har moderkakan centrerad i framvägg också skall tilläggas!
Någon som har tips på hemsidor där man kan beställa fina barnkläder? :)
Hittills är det räkmacka här men jag tänker att det snart kommer så försöker njuta medan det varar :) Har inte bf för än senare delen av augusti och är i vecka 26 så jag ligger ju någon vecka efter många av er + att det inte är för än nu som det är en mage som växer ut från kroppen!