• TigerEmmlis

    Bf Augusti 2015

    Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

    Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

    Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

    Kram på er!


    *Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MrsHammarsand

    Heej!

    Plussade svagt i tisdags på BIM-4. Starkare plus idag på BIM-2. ???? men har ett tidigt missfall i bagaget, i september, så kan inte riktigt glädjas ännu.. Fick dock inga starka plus då utan bara svaga efter BIM. Så det känns lite mer hoppfullt denna gång. Även om jag vet att starka plus inte ger några garantier. Men man kan ju alltid hoppas! ????

    BF är 7 augusti om allt går som det ska, tredje barnet! ?? Har två pojkar födda i december 2008 och 2011.

  • Lynnig

    Äntligen!!!

    Plussade i tisdags, tig ett digitalt för att kunna läsa ( testade med sticka innan som var svag)

    Vårt första barn efter 2,5 års kämpande; fertilitetsutredning, missfall, utebliven äggloss-- pergotime nu senaste cyklen. Och där satt den!

    Ska försöka glädjas varje dag det är kvar även om jag har en rädsla för att det inte ska gå vägen.

    Mest spända bröst, huvudvärk och extremt trött.

  • Minifer
    Lynnig skrev 2014-11-27 17:32:37 följande:

    Äntligen!!!

    Plussade i tisdags, tig ett digitalt för att kunna läsa ( testade med sticka innan som var svag)

    Vårt första barn efter 2,5 års kämpande; fertilitetsutredning, missfall, utebliven äggloss-- pergotime nu senaste cyklen. Och där satt den!

    Ska försöka glädjas varje dag det är kvar även om jag har en rädsla för att det inte ska gå vägen.

    Mest spända bröst, huvudvärk och extremt trött.


    Wow!! Stort grattis!!! Vilken kamp!
  • Mabr

    Plussade idag BIM +1, andra barnet, fjärde försöket. Enligt appen BF den 4/8. Så gott som inga symtom ännu.

  • Lenafena

    Hej!

    Plussade i tisdags på BIM+2, var negativt på BIM så jag lär nog testa fler gånger för att se att det håller i sig! Det är 9:e graviditeten fem år, men har bara ett barn - född 2012 - så jag är lite skeptisk än så länge... Men det är ju så kul att drömma lite i alla fall :)

    BF 6 augusti!


    Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
  • VillBliTre

    Hej hej plussade i mån. 4 barnet om allt får vägen. Har barn i åldrarna 13 11år o 14 mån. Själv är jag 34 :) går gärna med i denna tråd o även fb om jag får. Beräknad bf 9 aug enligt appen.

  • Lynnig

    Grattis till oss alla.

    Förstår att vi är många som är rädda och lite återhållsamma med att hoppas,

    Skulle vi inte kunna hjälpa varandra genom små uppdrag varje dag för att få tiden att gå?

    Skingra tankarna på annat..

    Dagens uppdrag blir att skaffa en adventsljusstake inför söndag

  • snorklan
    Lynnig skrev 2014-11-28 09:32:52 följande:

    Grattis till oss alla.

    Förstår att vi är många som är rädda och lite återhållsamma med att hoppas,

    Skulle vi inte kunna hjälpa varandra genom små uppdrag varje dag för att få tiden att gå?

    Skingra tankarna på annat..

    Dagens uppdrag blir att skaffa en adventsljusstake inför söndag


    Vilket trevligt förslag! Ja tiden går så långsamt! Olidligt långsamt!
  • Minifer

    Hurra och välkomna alla nya! Joina gärna facebooktråden =)


    Lenafena skrev 2014-11-28 08:28:08 följande:

    Hej!

    Plussade i tisdags på BIM+2, var negativt på BIM så jag lär nog testa fler gånger för att se att det håller i sig! Det är 9:e graviditeten fem år, men har bara ett barn - född 2012 - så jag är lite skeptisk än så länge... Men det är ju så kul att drömma lite i alla fall :)

    BF 6 augusti!


    uuusch vad tufft! Håller tummarna stenhårt!!
    Lynnig skrev 2014-11-28 09:32:52 följande:

    Grattis till oss alla.

    Förstår att vi är många som är rädda och lite återhållsamma med att hoppas,

    Skulle vi inte kunna hjälpa varandra genom små uppdrag varje dag för att få tiden att gå?

    Skingra tankarna på annat..

    Dagens uppdrag blir att skaffa en adventsljusstake inför söndag


    Du, det där var dagens bästa! Jättekul!! December är ju en väldigt bra månad att göra uppdrag på också, så mycket julpyssel som kan göras =) Nu har jag redan planerat att köpa ljusstake på söndag, men däremot skall jag fixa choklad som sonen kan äta, (nötallergisk) och smälta ner nya figurer till hans chokladkalender!

Svar på tråden Bf Augusti 2015