jag anmälde min sambo för narkotika brott.
Kan inte för mitt liv förstå hur Carnitas och smulpaj resonerar öht. Helweird.
I alla fall, till TS och dennes sambo (inkl kommande barn) - önskar er all lycka i framtiden!
Kan inte för mitt liv förstå hur Carnitas och smulpaj resonerar öht. Helweird.
I alla fall, till TS och dennes sambo (inkl kommande barn) - önskar er all lycka i framtiden!
Summa summarum. Allt gott slutet gott. Inga mer påhopp på min sambo som var modig. Ingen har tryckt in droger i käften på mig, jag gjorde det frivilligt. Det är jag som ska skämmas! Jag tackar min sambo för att jag lever och att jag inte dödat eller skadat någon på våra gator. Om jag hade kört på någon så hade jag absolut inte haft de förutsättningar jag har nu. Då hade JAG gjort min dotter faderlös. Jag äger ALLT. Jag har ingen Annan att skylla på. Jag är skyldig samhället att vara drogfri. Jag är skyldig min familj det och mig själv. Jag är inget offer, jag var en idiot. Nu ska jag planera julen med min kommande dotter och min sambo i vårat nya hus. All denna turbulens som blev igår efter att hon vågar berätta gjorde att hennes vatten gick inatt. 4 veckor för tidigt. Nu åker vi till BB. Och jag kommer visa er ett foto på vårat underverk.
Starta gärna en tråd om detta, så ska jag förklara för dig.
Eller ta en annan existerade tråd i ämnet.
Här passar det sig inte att gå på djupet, om denna delen.
Det var du som inte förstod.
Men varför skriva en sådan sak kan man undra, när du inte ens var intresserad av svaret.
Fyller noll funktion, och även visar en viss ignorans.
Har lärt mig med tiden, att många är som du.
De vågar inte ta en sansad diskussion, då de ofta har en mycket extremt begränsad kunskap om ämnet.
Utan är helt utelämnad till vad de lärde sig i samhällskunskapsboken i skolan.