Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

jag anmälde min sambo för narkotika brott.

Carnitas skrev 2014-11-23 22:10:23 följande:

Vad tror man sig att uppnå, genom detta?
    Härligt att göra sitt ofödda barn faderslös.

Jag kan tänka mig att han kommer lämna dig, efter han fått reda på att du har anmält honom.
    Så får du flytta.
    Så enkelt är det nog.

Sen varför ser man bara att göra ingenting eller skicka in atombomben, som enda alternativ?

rattfulla människor oavsett om det är narkotika eller alkohol har INGET på våra gator att göra och självklart ska man anmäla vare sig det det är en anhörig ellr inte.

otroligt skrämmande att man skulle låta en rattfull människa köra på våra gator, skäms!
  • Anonym (-)
    smulpaj01 skrev 2014-11-23 23:07:21 följande:
    Ditt sista stycke är vad ts borde ha gjort I FÖRSTA HAND!

Nu är det försent och hans liv ÄR förstört för många år framåt!
    Du det är HAN och ingen annan som har förstört sitt liv

men som vanligt så ska man skylla på allt och alla utom sitt eget ansvar
  • Anonym (-)
    Anonym (rädd) skrev 2014-11-23 23:53:24 följande:

Hej. Jag är den ni pratat om. Jag som körde drogonykter. Sedan universitetet har jag missbrukat kokain och rökt cannabis istället för att supa på fester. Jag kommer inte lämna min sambo och min dotter. Jag kommer ta vara på denna chans till ett vanligt liv. Jag har mer att förlora än vad ni kan förstå. Jag skäms för mitt tidigare dåraktiga liv och jag vill inte svika den jag älskar och mamman till mitt barn. Gör om och gör rätt.

jag hoppas det verkligen är så, men väldigt ofta kommer den ångersfulle fram först när han blivit avslöjad, så upp till bevis, för din sambo och ditt barns skull och även för okända människors skull.

Och medans du tänker på vad du har att förlora försök att tänka på vad som mer kunnat gått förlorat när du körde rattfull, människor hade kunant förlora sin hälsa, sina barn, sin make/maka, mamma, pappa osv, du satte andra människors liv på spel.
  • Anonym (-)
    Lord Hans skrev 2014-11-24 13:26:49 följande:
    Rent hypotetiskt hade jag i samma situation dumpat min sambo och aldrig talat med henne igen.
    Och de flesta hade nog dumpat en människa som kör rattfull eller någon som tycker det är ok att köra rattfull

Självklart ska man anmäla människor som kör ratfulla oavsett om det är droger eller alkohol och oavsett om det är någon man känner eller inte.

• Anonym (-)
    Carnitas skrev 2014-11-24 13:30:07 följande:

Jag är för nykterhet att framför fordon.
    Men det är en jätte skillnad på alkohol och risker att orsaka olyckor, och de droger som räknades upp.

Anonym (-) skrev 2014-11-24 08:23:07 följande:
    Du det är HAN och ingen annan som har förstört sitt liv

men som vanligt så ska man skylla på allt och alla utom sitt eget ansvar

Nu har jag för lite information, för ens veta om, om han förstört sitt liv.
    Det som nu sker, är utom hans räckhåll att påverka.
    Då han hade noll inblandning i detta.

Nu funkade detta att ge en pungspark, men de flesta gillar inte detta.
    Så positivt överraskad, annars brukar svek inte sluta så här.

Nej, att du är för droger förhindrar inte att det både är olagligt och olämpligt att köra bil påverkad, att du inte tycker det bör vara så är inget som ändrar på något eller gör det till en sanning.

Att köra påverkad, vare sig det är av droger eller alkoho, är ALLTID fel.

Och när jag skrev att det är HAN som har förstört sitt liv så var det som ett svar på alla de absurda påståenden att det var ts som har försört hans liv.

Svar på tråden jag anmälde min sambo för narkotika brott.