Inlägg från: stormagen |Visa alla inlägg
  • stormagen

jag anmälde min sambo för narkotika brott.

Modigt Ts. Det finns olika sätt att visa omsorg och kärlek. Och detta var ditt sätt. Glad att din man förstod det. Grattis till flickan och grattis till era nya hälsosamma liv. Tummen upp till alla som vågar!

• stormagen
    Carnitas skrev 2014-11-26 10:03:03 följande:

Ni skulle få en son om 4 veckor, men fick en dotter i går???

Helt fantastiskt.

Och normalvikt också, hur är detta fysiskt möjligt?

Hur kan du bedöma normalvikt och längd? Det är inget konstigt med varken vikt eller längd. Sen om man inte gjort ett blodprov eller spec ul så är det svårt att veta hundra.

Ser inte vad som skulle vara så weird med denna tråd mer än att alla som är för narkotika är fucked i huvudet.
  • stormagen

Jag drar helt enkelt slutsatsen av vissa idiotiska inlägg att ni själva är FÖR narkotika, alla kategorier. Och ni skulle bli pissed när er sambo 1. Gör hjärt och lung räddning på er. DET är ett riktigt svek att utsätta den man älskar eller NÅGON. 2. När en anmälan är sista utvägen att rädda ditt och andras liv lägger du dig ned som en unge och sparkar och skriker för att ni inte får lördagsgodis på en onsdag. Den som står för sveket är juristen, den som inte fattar det bör genomgå en utredning om denne lider av någon allvarlig personlighets störning. Ursäkta särskrivningar, jag är medveten om dem.

• stormagen

Ni som inte tycker TS gjorde rätt. Vad skulle hon gjort istället, kom med nåt konkret som fått honom drogfri och vara en bra pappa och man. Om ni lyckas komma med något bra sätt så kan ni ju skriva. Det är tur majoriteten av oss tycker som ts man. Att han har bara sig själv att skylla. Att han är tacksam för att polletten trillade ner. Hur tror ni en gravid kvinna mår när hon får återuppliva hennes man pga en överdos? Redan där borde han vaknat. Han gjorde inte det. Hon har ju försökt allt.....Så otroligt fin människa. Och jag skulle göra detsamma alla dagar i veckan om jag upplevt samma saker. Det viktigaste är att rädda liv och det gör man inte genom att tycka synd om en missbrukare. Han förtjänade straffet och eftersom han tog det som en vuxen och klok man så förtjänar han all lycka med sin nya familj. Läs, medberoende.....Ts är motsatsen. Kom med något bra förslag nu som gett samma effekt på denna korta tid. Vi får väl se ifall Ts man ser det så kan han ju få hissa och dissa. Hittills är ni ju inte poppis

• stormagen
    Anonym (logik) skrev 2014-11-26 16:05:15 följande:

Jag har redan kommit med nått konkret, så gott det gick, för många frågetecken i denna fantasifulla berättelsen.

Drogfri = bra man?

Inte många män kvar på planeten då om man ska ta det krast.

Man måste dock ge ts poäng för kreativitet, efter det kanske skaffa bättre hobby än detta, det är inte bara sin egen tid ts tog död på, sådana trådar har en tendens att engagera många vilket är trist när ts tappar bort nån detalj på vägen och avslöjar sig.

Det är så man tappar lusten lite att försöka hjälpa folk online.

Hittar inget konkret?

Du får gärna upprepa ifall det är raderat möjligen?
Svar på tråden jag anmälde min sambo för narkotika brott.