Slickad efteråt
Jag får anta att du gillar killar också eller kanske rent av är fikus?
Det du skriver är sjukt omanligt och du verkar tända på att bli dominerad, varför inte låta tjejerna sätta på dig med strapp-on också, Ha Ha
Jag får anta att du gillar killar också eller kanske rent av är fikus?
Det du skriver är sjukt omanligt och du verkar tända på att bli dominerad, varför inte låta tjejerna sätta på dig med strapp-on också, Ha Ha
Tack Olle, Manne, Större än dig och jssebastienigen som visar att det finns hopp för manligheten, puss på er.
För att svara på TS fråga: Hmmm.. om du verkligen visat att du ÄLSKAT det och inte tyckt det var äckligt. Jag är rätt känslig för att killen ska tycka att man är ofräsch, vill alltid tvätta mig precis innan om det går.
En annan grej: slickad efteråt överhuvudtaget.. kan ibland känna att man är "till besvär" då och att killen redan kommit och är uttråkad.. Ärligt killar. Är det dumt att tänka så?

Haha, du är roligast på Fl för tillfället, "fikusar till fittslickare" (och att man egentigen vill suga kuk om man tycker om att slicka fitta) är en spännande motsägelse jag inte vet om jag någonsin hört tidigare. Jag önskar att jag vore kvinna så att du kunde "köra över mig"och visa äkta sex som innebär att jag inte skulle bry mig alls om mig utan bara om dig, för det låter ju så manligt och underbart, precis det alla kvinnor innerst inne drömmer om, haha...