Inlägg från: Anonym (skyline) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skyline)

Slickad efteråt

Det är en liten dröm jag har att få slicka min fru ren efteråt.

Vet inte riktigt hur hon skulle reagera om jag sa något om det bara.

• Anonym (skyline)
    Anonym (Bruden35) skrev 2014-11-27 07:47:05 följande:

Älskar att bli slickad men när det gått för mig blir jag otrolig känslig så skulle inte palla med om någon var där nere efteråt!

Hur ser ni killar på att kyssa/hångla efter man sugit kuk? Nu menar jag inte suga så att det gått.

Det är härligt att kyssas efter hon sugit kuk.

Nu vill hon inte att jag kommer i hennes mun, med det skulle inte göra mig något om det var sperma kvar i munnen.
  • Anonym (skyline)
    villbusa skrev 2014-11-26 21:00:13 följande:

Varför säga något? Det är väl bara att med ett leende kyssa sig ner över magen och fortsätta leken efter du tömt dig i henne.......??   Vad är det värsta som kan hända?

Nu har jag gjort det. Det var en sån gång man kände att jag skulle kunna komma flera gånger. Kom i henne med en liten sats. Gick sedan ned på henne och slickade bort det och fortsatte älska. Tror hon inte märkte något..
  • Anonym (skyline)
    villbusa skrev 2014-11-26 21:00:13 följande:

Varför säga något? Det är väl bara att med ett leende kyssa sig ner över magen och fortsätta leken efter du tömt dig i henne.......??   Vad är det värsta som kan hända?

Nu har jag gjort det. Det var en sån gång man kände att jag skulle kunna komma flera gånger. Kom i henne med en liten sats. Gick sedan ned på henne och slickade bort det och fortsatte älska. Tror hon inte märkte något..
Svar på tråden Slickad efteråt