Inlägg från: Anonym (Doktorn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Doktorn)

Slickad efteråt

Anonym (Kille 33 år) skrev 2014-11-26 21:19:15 följande:
    Exakt samma för mig. Vet inte hur hon skulle reagera. Någon gång sprutade jag över hennes mage och sen när jag pullade henne och sög på hennes bröst så sa hon typ akta där och menade att sperman var rätt nära. Vet inte om det var av hänsyn till mig eller om hon inte tycker om att se mig slicka i mig sperma. :/
    Du och din partner "vilbusa" är uppenbarligen mycket sjuka.
    Jag tycker att ni ska våga tala om era ljusskygga fantasier för era flickvänner så de kan lämna er.

Lider man av en sådan perversitet att smaka på sin egna sperma så bör man söka proffesionell hjälp för det.
  • Anonym (Doktorn)
    villbusa skrev 2014-11-26 21:52:56 följande:

Hejsan doktorn!
    Jaha, vad för sjuka skulle du tro att jag lider av? om du skulle gissa på en diagnos, vad skulle det landa på ??? Glad
    Du gillar tanken att smaka på dina egna (kanske även andra mäns?) sperma.
    Detta är inte friskt.

Du lider med all säkerhet av svårt runk-missbruk av att tittat på snuskiga videoklipp på Internet.

Du borde verkligen skämmas!
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (spermakyssar) skrev 2014-11-28 08:01:51 följande:

Jag och min fru kysser alltid varandra efter att jag kommit i hennes mun.
    Kyssen blir oerhört het och intensiv. Tungorna virvlar runt, säden och dess smak av kärlek är underbar. Sedan sväljer vi tillsammans.

Lika så brukar vi kyssas efter att jag lekt och slickat henne också. Att få dela smaker, safter och upplevelser är bara otroligt spännande och hett.
    Jag har lovat henne att nästa gång vi har sex ska jag slicka henne helt ren efter att ha sprutat min säd i henne. Vi längtar båda.

När så många avvikande personer sitter och diskuterar så är det viktigt att någon vanlig person går in och tillrättavisar.

Flera män ger uttryck för att vilja smaka på sin egna sperma genom att utföra oralsex på kvinnan efter han kommit.

Detta är inte normalt, det är perverst och något som vi måste fördöma.
  • Anonym (Doktorn)
    Anders 386 skrev 2014-11-28 15:38:13 följande:
    Vilka är "vi" som måste fördöma??? Är du i nån sekt eller så...Skrattande Lite nyfiken...
    "Vi" är den stora allmänheten.
    Även om det i denna tråden finns flertal personer som lever ut en destruktiv sexualitet så är ni i en liten minoritet i samhället.

Här diskuteras inte vanlig oralsex utan här ger män uttryck som att vilja smaka på sperma, sex utanför relationer och även personer som beskriver sexuella aktiviteter med mer än två personer inblandade.

Det behövs att normala personer kommer in och tillrättavisar när ett antal personer som har uppenbara störningar stödjer varandra.

Flertal av er skribenter här, Anders386, Ängdal, MaryM, Sambokille34, mm
    borde skämmas rejält.
    Era föräldrar borde tagit er hårt i örat och uppfostrat er bättre!
  • Anonym (Doktorn)
    MammAmma skrev 2014-11-30 14:57:48 följande:
    Hahah! Du vet om att människan alltid ägnat sig åt även andra sexuella handlingar än enbart vaginal penetration? Dessa 'perversioner' du talar om är verkligen inget nytt under solen.
    Det är verkligen tydligt hur "MammAmma" står för de sjuka och onormala och "Arne" för det normala och friska.

"MammAmma" du skriver utan att skämmas om dina avvikande perversioner.
    Dina föräldrar har verkligen misslyckats i sin uppfostran.

De borde tagit en sådan lösaktig dotter hårt i örat och gett dig utegångsförbud!
Svar på tråden Slickad efteråt