Inlägg från: Anonym (Bruden35) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bruden35)

Slickad efteråt

Anonym (LoveToLick) skrev 2014-11-24 09:07:35 följande:

Hej,

Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

Älskar att bli slickad men när det gått för mig blir jag otrolig känslig så skulle inte palla med om någon var där nere efteråt!

Hur ser ni killar på att kyssa/hångla efter man sugit kuk? Nu menar jag inte suga så att det gått.
  • Anonym (Bruden35)
    Anabolakillen skrev 2014-11-27 23:57:29 följande:

En riktig man ligger inte underlägset och slickar fitta, han blir avsugen.
    En riktig man vill inte ha sperma i mun, det är fikusar och fittslickare som vill det.

Att läsa den här tråden gör mig äcklad, kommer få svårt att sova tackvare fikusarna i denna tråd.

Och den påstådda elittränade fikusen ovan har inte tränat i 20 år, han har gjort knipövningar i alla år för att leva ut sitt fikus liv.

Du kan inte ha alla besticken i lådan om du tror att det finns NÅGON kvinna som gillar att alltid se till dina behov som man om hon inte är en förtryckt sådan..

Jag som kvinna tycker det e ledsamt att du ens har den inställningen har vi inte kommit längre än så i utvecklingen?!

Tycker att grabbarna här inne som vill göra det skönt för sin kvinna är fasen så mycket mer av riktiga män än vad du någonsin kommer att bli med den inställningen du har!
Svar på tråden Slickad efteråt