Inlägg från: Anonym (Kille 33 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille 33 år)

Slickad efteråt

Anonym (skyline) skrev 2014-11-26 11:42:09 följande:

Det är en liten dröm jag har att få slicka min fru ren efteråt.

Vet inte riktigt hur hon skulle reagera om jag sa något om det bara.

Exakt samma för mig. Vet inte hur hon skulle reagera. Någon gång sprutade jag över hennes mage och sen när jag pullade henne och sög på hennes bröst så sa hon typ akta där och menade att sperman var rätt nära. Vet inte om det var av hänsyn till mig eller om hon inte tycker om att se mig slicka i mig sperma. :/
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Bruden35) skrev 2014-11-27 07:47:05 följande:

Älskar att bli slickad men när det gått för mig blir jag otrolig känslig så skulle inte palla med om någon var där nere efteråt!

Hur ser ni killar på att kyssa/hångla efter man sugit kuk? Nu menar jag inte suga så att det gått.

Tycker precis som ovan att det är rätt häftigt om tjejen direkt efter en avsugning kommer upp och hånglar med mig. Brukar använda extra mycket tunga och så när hon gör det. Tror hon förstår att jag gillar det. Brukar ibland göra detsamma efter jag slickat henne, för att provocera lite men hon gillar det med. Brukar även låta henne suga av mig efter att jag varit inne i henne ett tag. Även låta henne suga på mina fingrar när jag fingrat henne och hon brukar suga på dem med.
  • Anonym (Kille 33 år)
    Mandel skrev 2020-07-09 16:09:58 följande:

Har ett löfte om att han lovat att kyssa mig ren efter att han kommit i min mun, så frågan är bara när han ska få infria det. Idag kanske?

Det löftet tycker jag han ska få infria.. varför inte ikväll?

Ps. Jag tycker det vore hett att få göra det. Och rättvist på ett sätt, kan du ta det i munnen ska han kunna göra det med.
Svar på tråden Slickad efteråt