Cina01 skrev 2014-12-29 20:38:28 följande:
Jo, julen var varit lugn och skön här också. Har slappat riktigt rejält hemma hos mina föräldrar :)
Vi har testdatum den 3:e, på lördag. Känns som en evighet dit. Vi har en liten speciell dag den 2:a, så jag funderade först på att tjuvtesta en dag tidigare men samtidigt är jag rädd att förstöra dagen om det är negativt... Jag är lite kluven faktiskt.
Hur har det gått? Inte kommit något mer blod hoppas jag?
Låter som en fin jul :)!
Ja. visst har tiden gått sakta nu?!
Tyvärr tror jag att det är kört för vår del denna gången :(. Igår kom det mer blod och det känns som om mensen kom igång...fast ändå inte riktigt. Jag har inte alls haft lika riklig som jag brukar. Brukar blöda jättemycket de två första dagarna. Dock antar jag att den mängd som kommit inte är någon bra mängd. Jag har även haft väldigt ont i magen och ryggslutet. Grät nästan hela dagen igår. Gör ju så ont när man inte lyckas. Denna gången känns det dessutom värre efter att man gått igenom denna processen.
I morse tog jag ett test bara för att. Det visade faktiskt positivt så detta är kanske (rätt troligt) ett tidigt missfall. Delade känslor när man sitter med testet i handen och tittar på pluset. Så glad för att det visar ett plus för det betyder ju att det fungerar men ändå så ledsen för att första gången vi såg ett plus skulle det ju leda till att vår dröm blev sann.
Jag kommer att testa igen om ett par dagar men har inte mycket hopp :(.
Vilket dilemma med testdagen. Kan ju bli ett fantastiskt tillskott till er speciella dag men förstår att du är tveksam ifall att det skulle vara negativt. Fast det ska det så klart inte vara :)!! Har du känt av några gravsymptom? Himla klurigt det där då medicinen kan luras.