• angel90

    Pergotime

    Hej!
    Ska så fort mensen kommer börja med Pergotime. Ni, som har använt dessa, dela gärna med er av era erfarenheter! Hur gick det? Biverkningar, osv?

  • Svar på tråden Pergotime
  • Gweny

    Jag har tagit 3 kurer med pergo, fick ägglossning av dem och mer regelbunden cykel. Men tyvärr hjälpte det inte, blev inget. Dock är det hög procent som lyckas inom 3 kurer.

    biverkningar kan variera väldigt mycket. Hade inga alls på dem 2 första. 3e fick jag lite svårt att sova och värmesvallningar.

    Lycka till!

  • angel90
    Gweny skrev 2014-11-25 22:18:30 följande:

    Jag har tagit 3 kurer med pergo, fick ägglossning av dem och mer regelbunden cykel. Men tyvärr hjälpte det inte, blev inget. Dock är det hög procent som lyckas inom 3 kurer.

    biverkningar kan variera väldigt mycket. Hade inga alls på dem 2 första. 3e fick jag lite svårt att sova och värmesvallningar.

    Lycka till!


    Tack för att du delar med dig! 
    Börjar med första tabletten om fem dagar.. Är så förväntansfull. :)
  • Nady

    Jag fick först Provera för att få igång mensen, sedan pergotime. På UL 18/11 såg dem en fin äggblåsa som var på väg att lossna. Så vi hade sex då de närmaste dagarna.
    I torsdags 4/12 plussade jag, så på mig tog det sig på första :D

    Biverkningar var att jag kände mig uppsvälld ocj lite "Moody", annars mådde jag bra. :)

Svar på tråden Pergotime