Inlägg från: Anonym (Kille 33 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille 33 år)

orgasm vid analsex

nickname01 skrev 2014-11-27 15:51:35 följande:

Jag har upplevt två kvinnor som fått oerhört starka orgasmer vi analsex och jag tror det ligger mycket i vad du skriver...båda hade mycket närvaro och god förmåga att leva sig in i njutningen och blev vansinnigt kåta av analsex, dessutom beskrev dom hur den anala stimulansen ledde dom till djupare orgasmer snarare än ytliga klitorisorgasmer vilket märkte väldigt tydligt

Det låter onekligen härligt. Drömmer om den dagen jag får knulla henne analt tills hon kommer.
  • Anonym (Kille 33 år)
    nickname01 skrev 2014-11-27 16:13:42 följande:

Jag ska inte sticka under stol med att jag var tvungen att utöva "karate-självkontroll" för att lyckas! Så lyckades gjorde jag inte alltid...Man blev ju liksom tok-kåt själv

Menar du att det är svårt att kunna hålla på så pass länge så hon kunde njuta så länge att hon kommer utan att själv komma?

Kan tänka mig att det är så i alla fall. Själv lyckas man väl komma efter en minut om man fick chansen någon gång.
  • Anonym (Kille 33 år)
    nickname01 skrev 2014-11-27 19:54:21 följande:

Exakt!

Förstod nästan det och jag förstår varför. ;)
  • Anonym (Kille 33 år)
    nickname01 skrev 2014-11-27 15:51:35 följande:

Jag har upplevt två kvinnor som fått oerhört starka orgasmer vi analsex och jag tror det ligger mycket i vad du skriver...båda hade mycket närvaro och god förmåga att leva sig in i njutningen och blev vansinnigt kåta av analsex, dessutom beskrev dom hur den anala stimulansen ledde dom till djupare orgasmer snarare än ytliga klitorisorgasmer vilket märkte väldigt tydligt

Nu har jag äntligen fått till det med tjejen. Hon lyckades komma när jag knullade henne analt. Vi hade förberett länge med smek och så. Jag ställde frågan efter att jag lekt ned ett finger en stund om hon ville försöka och svarade ja på det. :) Hon pillade själv på klittan och kom inom några minuter bara. Har försökt någon gång till utan att jag lyckas behålla ståndet (har varit överladdad och spänt mig) men vi ger oss inte. Tjejen tycks gilla att jag fingrar henne i rumpan och jag tror att vi från och med nu kommer att köra analt mellan varven. Det var en väldigt intim känsla att trängs sig in sakta för att hon skulle få anpassa sig innan man kunde börja köra in och ut. Jag längtar redan till nästa gång och förhoppningsvis så behåller jag ståndet så vi lyckas genomföra samlaget.
Svar på tråden orgasm vid analsex