Kereza skrev 2014-11-30 09:05:15 följande:
Nu luras du igen.
JAG kallade dig för nolla - resten av världens kvinnor gjorde det inte. Du kan inte beskylla dem för mitt "brott", särskilt inte då merparten av dem verkar ha bra mycket mer tålamod med, och omtanke om, dig än jag har. Många av dem verkar ha sympati för dig, och lägger genuin energi på att uppmuntra dig och hjälpa dig ur dina villfarelser.
Dessutom kallade jag dig för nolla just för Att du ljuger, tillskriver folk åsikter de inte har, vägrar argumentera och bara bölar vidare på dina inljugna fantasier och Vill tycka synd om digsjälv, Vill vara ett offer, Vill vara ett hopplöst fall, Vill känna dig orättvist behandlad och missförstådd - det hade alltså inte ett Jota med ditt sexliv att göra. Ej heller hade det med feminism att göra.
Den slutsatsen är alltså ren lögn eller bara ett utslag av dina psykiska problem. Jag vet inte vilket.
Men alldeles oavsett så ska du inte tillskriva resten av världens kvinnor min åsikt - jag är en individ, och merparten av dem håller dessutom troligen inte med mig, utan verkar anse att du är en bra och värdefull person.
Så; vi tar det igen - det hade inte med ditt sexliv att göra. Det hade inte med din hudfärg att göra. Det hade inte med ditt kön att göra. Det hade inte med feminism att göra. Det hade inte med ditt utseende att göra.
Det hade med din attityd och inställning till allt omkring dig att göra.
Köp ett vaniljhjärta och drick en kopp kamomillte i lugn och ro, det är inte bra för hjärta och själ att bli så arg på nått så oförändringsbart. Tror du Habiti kommer ändra sig till ditt sett att se på världen? skulle inte tror det, spill inte tid på saker du inte kan förändra. Förändra dig själv istället.