• Ogago

blev kallad för nolla idag

Kereza skrev 2014-11-30 09:05:15 följande:
    Nu luras du igen.

JAG kallade dig för nolla
    Så du är den skyldiga? Okej.

Feminist må du vara men jämlikhet bryr du dej inte om. Varför är jag överraskad?
  • Ogago
    Jw83 skrev 2014-12-02 06:53:58 följande:

"Ni är helt tappade." www.familjeliv.se/forum/thread/74267475-14-cm-och-smal-kuk-far-kvinnor-att-fly-i-panik/1

Okej, nu fattar vi.

Habiti - loser.
    Jw83 - winner.

Habiti, du är helt klart annorlunda. Ju snabbare du inser detta ju snabbare kan du börja fungera i ett socialt sammanhang. Om du inte inser att du är annorlunda så kommer du alltid att förbli marginaliserad och du får acceptera att folk kallar dej 'nolla'.
  • Ogago
    habiti skrev 2014-12-02 15:48:50 följande:
    varför ska jag acceptera att folk mobbar mig bara för att jag är annorlundare? varför vill folk mobba någon som är sämre än dom? vi snackar om vuxna människor här nu, vad får dom ut av det? hur kan du öht ha dessa åsikter? du är medveten om att det inte är lagligt att mobba människor va?

du bevisar bara med din kommentar att människor som mår bra är onda, ni har det bra men ska ändå leta upp folk som mår skit och mobba oss? jag förstår inte hur såna som du tänker.

hade jag varit en perfekt människa som er, så hade jag aldrig gått runt och tryckt ner folk som är "nollor". jag hade snarare hjälpt dom.

verkar som att ni som gillar att trycka ned folk behöver lite motgång i era liv så att ni fattar hur det är.
    Det finns folk som är annorlunda på ett behagligt sätt, dom är spännande, infallsrika, vänliga. Det är gott att vara tillsammans med dom och man har dom gärna som vän.
    Och det finns folk som är annorlunda på ett obehagligt sätt, dom är griniga, hatiska, osociala. Man undviker att vara nära dessa, man skyr dom.

Du tillhör gruppen annorlunda på ett obehagligt sätt. När jag råkar sitta vid samma bord som dom flyttar jag gärna till ett annat bord, jag vill inte ha med dom att göra. Dom sprider negativ energi och man känner sej äcklig till mods resten av dagen.

Du, som du skriver själv, "hatar kvinnor av hela mitt hjärta" och du tycker att "dom har ingen logik. bortskämda jävlar är dom." Du pratar skit om min mor, min systr och min flickvän. Och vem tror du att du är? Den behagliga typen? Knappast, ska du veta, knappast.

Du har problem för att du är annorlunda. Du blir socialt bestraffad för att du är obehaglig till person. Och du tycker därför att du är mobbad. Dessutom inser du inte att dina problem börjar hos dej, hos dej själv. Bara du kan förändra din situation, ingen annan. Ingen annan bryr sej. Vem vill hjälpa en sån som du?

Du borde söka hjälp hos någon som är van att behandla folk som du. Näån kurativ hjälp eller psykolog. Så du får insikt vilken obehaglig typ du är och vad du kan göra för att bli åtminstone lite bättre.

Så kom inte och vräk ur dej din etter mot andra. Betrakta dej själv!
  • Ogago
    habiti skrev 2014-12-09 04:18:40 följande:

du är förövrigt mer hatisk än mig, mer obehaglig också.

du sitter på höga häster och totalt trycker ner folk och ger dom en dom på att de är värdelösa.

du tror att du är en bra person som gör bra saker i ditt liv.

en människa som är snäll går inte runt och kallar andra för värdelösa som du gör nu.

du Är säkert en vänster person, dom brukar hålla på så. kallas för det goda hatet.

det är ok att hata konstiga killar som råkar vara vita och oskulder. mobba dom! reta dom! så resonerar ni.

noll nåd för min sits, bara hat hat hat hat hat och massa dömande om mig trots att d u inte känner mig, men du är väl gud kanske?

du är för  helvete mer hatisk än bunny on speed

Läste du att jag skrev: "Du borde söka hjälp hos någon som är van att behandla folk som du. Nån kurativ hjälp eller psykolog. Så du får insikt vilken obehaglig typ du är och vad du kan göra för att bli åtminstone lite bättre."

Har du gjort det? Du verkar älska din offerattityd. Du vill bli behandlad med respekt och du vill ha rätten att vara obehaglig och hatisk. Hur fanken tror du att du nånsin kan få vänner?

Så sök hjälp! Du behöver det! Inse det!
  • Ogago
    habiti skrev 2014-12-09 15:40:28 följande:
    "vänner"? det var jag sade upp kontakten med dom hörru, sluta lek gud, du vet inte något om mig.

NI sätter offerkofta på mig genom att göra angrepp på MIG.

hatisk och obehaglig för att jag skriver saker som händer irl? bölgarv på den.

jag ska alltså hålla käft o tigga. men sådana som du får klaga hur jävla mycket som helst bara för att du råkade föddes med en vagina.
    Tänk efter hur mycket vänlighet du utrycker dej med. Ganska lite.
    Och tänk efter hur mycket fientlighet du skapar. Ganska mycket.

Killar som visar vänlighet mot kvinnor får ligga mycket.
    Killar som sprutar etter mot kvinnor får nöja sej med fantasier.

Dina problem grundar sej på din attityd. Ju tidigare du inser detta ju snarare blir du socialt funktionell. Sök hjälp och rehabilitera dej.
  • Ogago
    habiti skrev 2014-12-10 02:49:49 följande:
    Amen flabben på di. Skillnad på att vara anonym på facking familjeliv jämfört med irl, elr hur?

Det är sådana som du skapar fientlighet genom att påstå att endast kvinnor kan må skit, att kvinnor har det värre, man ska hålla käft som man, nääää johhannes du e snygg ja lovar etc...jävla skitsnack på er. är ni någon sorts sekt eller.

jag visar vänlighet. jag hälsar, håller upp dörrar och stör ingen.

kvinnor som sprutar etter mot män får nöja sig med att ligga hur mycket som helst, en sanning som ni flyr undan. en stor orättvisa är det att tjejer är så privligerade.

min attityd är bäst på forumet. jag ser verkligheten som den är istället för att leva i en alternativ verklighet att att jag är snygg och har en kuk på 17 cm och legat med 100 pers.

Jag har sökt hjälp, men de hänvisar mig till arbetsförmedlingen och att jag "klarar det" "väldigt få kan få hjälp idag, vi har stora problem i sjukvården".

jag tycker du borde söka hjälp för att du är envis, du tror du har rätt i ALLT.

varför i helvete spelar inte mina erfaranheter någon roll? alla som skrattar åt mig, tar foto, pekar på mig, stittar på mig och varit elaka mot mig är alltså totalt irrelevant? eller du och dina jämnlikar menar att jag ska tåla denna skit?
    Läs igen, denna tråden och tidigare trådar, och berätta för mej hur mycket vänlighet du utandas. Berätta hur angenäm du är att umgås med och hur mycket kvinnor älskar dej för din amabla personlighets skull.

Kan man dra några slutsatser av detta? Tänk, lite, tänk!

Varför i helsike tror du trevliga killar får ligga men otrevliga icke?
Svar på tråden blev kallad för nolla idag