OROLIG KILLE AKUT
Hej Jag är en kille på 23 år som är en fantastiskt positiv kille. Bästa polare med alla och fungerar i alla sammanhang. Jag har Diagnos Adhd och tycker jag hanterar den bra och utnyttjar den . Jag Fick ett erbjudande att åka till Stockholm och jobba som Rörmokare. Jag tog erbjudandet och låg ute på traktamente. Jag presterade bra . och tjänade bra pengar . Sommaren började och jag skulle ha 4 veckors semester . Jag valde att åka till Köpenhamn och Åka skateboard med en polare . På vägen ner stannade vi i Halmstad och skata , jag bröt armbågsleden i parken och fick slänga på ett gips. Blev sjukskriven och då började allt . Jag rökte Cannabis och drack varje dag .4 veckors total fylla tills armen läkte sen tillbaka till Stockholm . 3 helger efter så hade jag en mega knas fylla och låg och hade värsta ångesten. Då började jag funderingarna och att kanske ta tag i sig själv en gång för alla har försökt så många gånger. jag höll mig från rökandet och drickandet men så kom beskedet att Min flickvän skulle börja på Högskola och studera Ekonom programmet . Hon började på skolan och när jag skulle upp till Stockholm och hon till sin nya lägenhet i trollhättan så började jag känna en orolig känsla i magen typ som att hon skulle glömma bort mig eller rättare sagt kanske inte skulle ha någon tid med mig längre .. Men jag pussade henne hejdå och drog till Stockholm dock så släppte inte oros känslorna och nu har jag haft dom i 4 månader och har även varit ren i 4 månader . Många säger att det är drogerna som spelar mig ett spratt . Har gått till en del kuratorer och snackat men inget hjälper vaknar om nätterna och drömmer sånna jävla mardrömmar . har däremot blivit tipsad om KBT men inget som börjat ennu, ? Någon som suttit i samma sits som mig? Självmords tankar har även börjat ta över min vardag. sorry särskrivningen men skriva är inte riktigt något jag gör varje dag Mvh Orolig kille