Blivit lämnad från ingenstans
Hej.
Jag säger som det är rakt ut!!
Jag har blivit lämnad på ett väldigt snabbt och chockartat sätt från ett 4 årigt förhållande
Jag behöver verkligen hjälp & stöd att ta mig ur det här !!!
Jag vet inte hur jag ska orka min vardag längre ....
Jag kom hem från jobbet en dag , var glad och lycklig kände mig för en gång skull på ett toppen humör ( har varit inne i en deppig period ett tag nu)
Jag hade köpt med hämtmat och tänt ljus och planerat en mysig hemma kväll...
Han kommer hem från jobbet kliver innan för dörren, när jag går fram till honom och säger att jag älskar honom mer än allt då får jag bara till svar : vi behöver prata jag känner inte det samma !
Jag blev ju totalt kränkt och krossad , han satte sig ned vid mat bordet och bad mig om att vi skulle äta och "ta allt sen"
När han väl - ville prata sa han det rakt ut : jag är inte kär i dig längre , jag vill göra slut , jag har inte så mycket känslor för att kunna se en framtid mellan dig & mig...
Vidare i disskutioner visade det sig att han fått ett erbjudande om en "högre position " på sitt företag, men vilket innebar en flytt till Tyskland. Först i ett halvår för att genomgå ett projekt på heltid ... Efter det visste dom inte om han skulle behöva bosätta sig i München i ca 1-5 år eller om det bara behövde innebära att han behövde resa ner dit ungefär 10 dagar i månaden och sedan jobba från kontoret här i Stockholm...
Dock lutade det mest åt en permanent flytt ... Vilket han nu säger att han vill göra ! Han vill inte ens ge oss en chans till att försöka ha ett förhållande... Han vill satsa på sin karriär och bosätta sig i München på heltid , förmodligen för flera år framöver. Han vill lämna vårat förhållande , vårat ny köpta ( ny byggda radhus)
Det som gör mig totalt krossad och kränkt är att han bara dagarna innan suttit och sagt att han älska mig, planerad en resa till Thailand i vinter nu( inget vi bokat dock)
Dagen efter började han påstå att han ändå hoppades på att allt skulle bli bra !
Han sa att han älska mig , men va osäker på sin känslor men hopades dom skulle komma tillbaka , han hade sex med mig,
För att sedan 1 vecka efter när vi planerat in ett möte med en par rådgivare kasta det i ansiktet på mig framför henne : att han bara uppehållit denna fasad för han inte orkat ta disskutioner och pratat och bråkat hemma ..
Han gjorde alltså slut med mig framför henne ... Och detta har han nu hållt sig fast vid i 2 veckor !
Han vill inte vara med mig, han ska flytta och bosätta sig i Tyskland !
Han vill bara ge upp allt ...
Jag är helt förstörd och klarar inte ens av att ta mig till jobbet
Denna panik av att bli själv och aldrig hitta någon... Det var ju ett barn planerat .. Vi hade till och med börjar försöka ...
Men nu helt plötsligt vill han knte ens ha en familj ett barn längre ... Han vill ha sin karriär det är bara det han vill satsa på , han kan inte tänka sig en familj inom tiden av 5-10 år, men han säger att han inte ens tror det kommer hända , att han skaffar en familj..
Jag är helt förstörd , jag trodde vi började på en framtid ihop för 3 veckor sedan... Nu står jag här ensam, lämnad ,
Jag är 28 år och vill skaffa mig en framtid en familj ett liv ihop med honom!!!!
Jag vet inte vart jag ska ta vägen!!'
Det gör så ont i hela kroppen, jag ligger hemma i sängen och bara gråter , äter inget gör inget ....