• Anonym (Tjej 20)

    Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

    Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

    Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

    Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

    Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

  • Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (njä)

    Det är väl bara o köra på. Många killar tar säkert chansen om de inte är upptagna. Så tänker jag iaf

  • carlf

    På krogen blir man bara nyfiken och tycker det är fullt normalt. Ute på stan typ i en nutik vet jag inte hur jag skulle reagera men skulle inte bli irriterad om bara tjejen skötte frågan snyggt och diskret. Haha, en okänd tjej som klänger på en i kön till kassan och högt frågar om vi skulle ligga vet jag inte om jag skulle uppskatta. 
     Men sker det diskret skulle jag fan tända till direkt o fråga här o nu;)

  • Smecker

    Jag behöver vara attraherad av en kvinna för att vilja knulla henne, så jag hade tackat för visat intresse.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Wildhunter

    Säkert många killars dröm ... men det låter lite för bra.. jag hade blivit misstänksam..

    Troligtvis hade jag sagt nej.. sen gått och ångrat mig resten av livet...

  • Anonym (vi swingar)

    Vore inte tokigt att få tag någon som du

    Riktigt härligt ????

  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:

    Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

    Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

    Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

    Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 


    Låter som hybris. Nog för att avklätt och sexigt får många likes på IG o likn, men vad tror du dom flesta kvinnor skulle svarat/gjort om en okänd kille på 20 skulle komma fram och fråga om dom vill ligga?

    Ett tips skulle vara att fundera på hur du värderar ditt yttre i förhållande till din person, hur du tror att andra värderar ditt yttre i förhållande till din person, sen diskret gå fram till en kille och förklara hur det ligger till och fråga om han kan tänka sig att göra det. Ligga alltså.

    Om du däremot vill ha män som ser dig som en slampa/spermahink/en bit kött eller likn så kör på. Räkna dock med att ev en och annan som ser det så som jag gör, kan tänkas ringa polisen pga misstänkt prostitution.
  • Anonym (raktpå)

    Hade tyckt det varit underbart om någon kommit o fråga så, inga konstigheter typ.

  • Anonym (DK)

    Krävs lite mer än ett "hej" men gärna fem minuters oseriöst samtal innan så hade jag hängt med (förr iaf).

  • Anonym (Hände mig)
    Wildhunter skrev 2014-12-02 08:49:27 följande:

    Säkert många killars dröm ... men det låter lite för bra.. jag hade blivit misstänksam..

    Troligtvis hade jag sagt nej.. sen gått och ångrat mig resten av livet...


    Det hände mig en gång för länge sen.

    En snygg kvinna kom fram på en konsert och sa: du är den snyggaste karl jag sett. Vill du ligga med mig?

    Jag blev helt ställd. Jag ser väl ok ut, men knappast snyggast. Jag svarade: eh eh eh, va? Nej tack. Mest av ren förvåning.

    Har tänkt på den händelsen många gånger sen. Ångrat mig också.

    Så om TS vill ragga brutalt ska hon byta några ord först i kanske fem minuter så killen i fråga hinner vara med på noterna. Då kommer hon få ligga så mycket hon orkar.
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?