• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-09 12:22:03 följande:

Nå, hur har det gått? För det var inte du som kom fram i söndags på Hemköp i Nordstan? ;)

Haha I wish ;) Äh, har la gått sådär, om inte krogen räknas men det gör det ju inte. Får försöka samla mod i nyktert tillstånd också!
  • Morning Star
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-12-05 14:22:14 följande:
    Jag hoppas att du är medveten om vilket lågt värde du har av majoriteten av män.
    Du lever mycket fult och kommer av allmänheten att ses som en slampa.

Du bör söka hjälp snarast och upphöra med ditt destruktiva och farliga liv.
    Sex är för en man och en kvinna som älskar varandra och är i en relation, detta borde dina föräldrar ha uppfostrat dig till att förstå.

Hoppas att dina föräldrar får reda på vilka syndiga saker du skriver om på Internet så att de ger dig utegångsförbud!

Jag hoppas att du är medveten om vilken låg trovärdighet din utsago om "majoriteten" har.
    Du talar mycket fult, och kommer av allmänheten att ses som trångsynt och intolerant.

Du bör söka hjälp att inse att andra människor har andra värderingar än du, och att det inte är "destruktivt" eller "farligt" för den skull.
    Sex är till för de människor som vill ha det, antingen med sig själva, med en eller flera vänner, eller med någon de älskar. Dina föräldrar borde ha uppfostrat dig att förstå att olika människor gör olika val i livet och att de flesta inte är speciellt intresserade av att kolla med dig först om det är okej.

Hoppas att dina föräldrar inte får reda på vilka egoistiska saker du skriver till andra människor på nätet, så att de slipper skämmas.

• damboo

Själv har jag gjort det, men inte gått fram och ba "Hej vill du knulla". Är dock kille.

Men om det kom någon bara så där random så skulle jag ju säga nej. Men annars så. Singellivet får lajf!

• Ewert Ljusberg

Jag hade blivit rädd, generad, stirrat ner i marken/golvet och get i från mig ett generat leende medans jag hade gått där ifrån.

• Ewert Ljusberg

Men jag hade innerst inne blivit smickrad ^^

• Anonym (Jens)

Jag hade sagt nej då jag inte tänder på promiskuösa kvinnor.

• Anonym (fräschfaktor?)

Om någon skulle göra så, man eller kvinna, så hade jag bara tänkt på hur många omysiga sjukdomar de kunde bära på.

Hade nog inte velat ha sex med er om ni så vore inslagna i Gladpack.

• Anonym (Tjej 20)
    Anonym (fräschfaktor?) skrev 2014-12-10 02:13:37 följande:

Om någon skulle göra så, man eller kvinna, så hade jag bara tänkt på hur många omysiga sjukdomar de kunde bära på.

Hade nog inte velat ha sex med er om ni så vore inslagna i Gladpack.

Så du tror inte man är kapabel att skydda sig för att man ligger med många? Har aldrig haft någon könssjukdom i hela mitt liv faktiskt :) 
  • Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-09 23:42:26 följande:
    Haha I wish ;) Äh, har la gått sådär, om inte krogen räknas men det gör det ju inte. Får försöka samla mod i nyktert tillstånd också!
    Det förstår jag, det gäller nog att inte tänka efter så mycket utan bara köra. Men lättare sagt än gjort.

Annars har du en här som du inte känner och som antagligen inte skulle tacka nej!

Lite wild and crazy det också...
  • Anonym (hmmmm)

Den är inte lång, MEN den är smal! :)

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?