• mumsigmuffin

Hur många timmar/vecka har ni barnen på förskola?

Hur många timmar i veckan har ni, föräldrar med heltidsarbete, barnen på förskolan? Hur gamla är barnen?

• Svar på tråden Hur många timmar/vecka har ni barnen på förskola?
  • Frontline

mellan 20 och 40 timmar i veckan beroende på vilket skift vi jobbar barnen är 2 och 4...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • fannybk

Mellan 30-35 timmar de veckorna pappan är hemma från jobb och 43 timmar de veckorna jag är ensam. Barnet är snart 1,5 år.

• Hedebris

7-15.15. Jag lämnar och hämtar eftersom jag har 15-20 min pendling med bil. Min man pendlar med tåg och cykel.

• mli01

30 -33 timmar i veckan . Min sambo jobbar 3-skift och jag jobbar inom förskolan ..

• Missimissi

Ca 38 h i veckan i vanliga fall.(vi hade lite kortare dagar i början och slog knut på oss att hämtsushi tidigare men har utökat successivt till den nivå vi tycker funkar bäst för alla). 8:30-16:30 3 dgr och 8:30-15:30 2 dgr i veckan.

Nu när jag ska vara föräldraledig med syskon blir det 30h i veckan (bor i Stockholm)

Vår dotter är 3,5 år och äääälskar att vara på dagis.(inom rimliga gränser såklart)

• Sous

Sonen som är lite över 2 har schema på 35 h i veckan, men så mycket har det nog knappt hänt att han går. Snitt är nog 28.

• Kasperina

2-åringen går 40 tim/vecka, 6-åringen 37-38tim/vecka då hans pappa kan hämta en timme tidigare än vad jag kan och hämtar 2-3 dagar/vecka

Svar på tråden Hur många timmar/vecka har ni barnen på förskola?