Inlägg från: Anonym (R) |Visa alla inlägg
  • Anonym (R)

Fisting

Kvinna, 28. Över min döda kropp. Tycker 2 fingrar är på gränsen till smärtsamt.

• Anonym (R)
    Anonym (Ja tack) skrev 2014-12-02 19:37:28 följande:

Kvinna 33 år hållt på med fisting i 7 år och får vansinnigt galna orgasmer av att ha min mans hand i fittan. Fisting handlar inte om trångt eller rymligt, det handlar om kontroll och fullständig tillit till den som utför fistingen samt att den som utför ska kunna ha fullständig tillit till mottagaren att hon/han ska guida och tala om när det känns bra eller dåligt. Kan man inte lita på varandra så funkar det inte. Alla fittor är töjbara och anpassningsbara men kan inte kvinnan slappna av eller lita på sin älskare så är ju fittan stängd. Och kan man inte få in mer än 2 fingrar så kan ju inte en kuk komma in heller.

Det är "vassare" och "kantigare" med två fingrar än med en kuk. Jag litar också på min man, men det går inte ändå. Kommer hårdast av 1 finger. Jag tror inte att ALLA fittor är "rymliga" (i brist på bättre ord) och töjbara nog att fistas. Ser i alla fall ingen poäng i att töja ut min under en lång period för att klara fisting heller då jag ej tänder på det.
Svar på tråden Fisting