Fisting
Man 52. Har varit med om det med tre kvinnor i mitt liv. Två i åldern runt 40 nånting och en runt 20 år. Det har inget med att äldre kvinnor är mer "slappa" utan det avgörande är 1) att hon har förmågan och storleken och 2) att hon vill och gillar det. Med det sagt betyder det inte att hon är slapp utan snarare att naturen har gett henne en muskulatur som tillåter det. Alla har vart "normaltajta" vid vanligt sex. Men sen har de haft en möjlighet att öppna och töja sig när vi har testat fisting. Självklart har det inte varit något vi genomförde på första försöket utan snarare något som har vuxit fram. Det har även gjort att vi har kunnat kommit förbi "skamtröskeln" som Skurt nämner och jag känner igen. Och ja, fisting är inget som vi gjorde regelbundet utan när humöret föll på. Något som inte är så konstigt egentligen är att alla tre med tiden började uppskatta väldigt stora dildos också.
På frågan från Mamori kan jag bara svara det som kvinnorna har berättat för mig. Att det är känslan av att bli uppfylld kombinerat med en liten del smärtblandad njutning som försvinner efter en stund. Samt att man kan komma åt den omdiskuterade "G-punkten på ett mer bestämt sätt. Kanske även tabut gör sitt till också. Långtifrån alla gillar detta så det får man respektera. Och om hon inte har lusten, eller förmågan så skall man inte försöka övertala eller tvinga sig till det. Det finns ju så mycket annat att göra i sängen.
För att fisting skall vara en njutning så måste båda vara fult insatta i hur kvinnans kön fungerar och en del anatomikunskap också. Det handlar inte om att köra en knytnäve in och ut utan snarare om långsamma försiktiga smekningar med fingrar tills man når den punkt där man börjar använda handen och att sedan växla mellan hand och fingrar. Den som utför det måste också vara medveten om hur man skall använda handen, när man skall vilka in fingrarna, var de skall ta vägen. Att hela tiden läsa av den man fistar. Veta vilket håll man skall töja mot (nedåt och inte upp mot blygdbenet). Men om hon inte vill så respektera detta och gör något annat istället.