Inlägg från: Anonym (Gt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gt)

Fisting

Med tillit, stabilt förhållande och ett öppet sinne kommer man långt.

Min fru blundade och slöt sig första gången hon såg en dildo, nu har hon flera och vill helst att jag "kör"

Analsex fanns inte på kartan i början men genom nyfikenhet och att jag själv visste hur skönt det var började vi experimentera. Nu kan hon inte leva utan men självklart bara lite då och då.

Fisting visste varken hon eller jag något om i början, men tack vare att hon föredrar stor kuk/dildo så började vi med fler och fler fingrar och tillslut större delen av handen. Jag har rediga dasslock till händer så tummen får snällt vänta utanför, ÄN.

Tack vare fistingen har hon börjat spruta när hon kommer.

Och när hon lärde sig spruta så kommer hon numera hur lätt som helst och ibland kanske 15 gånger under akten.

Under tiden har jag utvecklat mig själv och inser att jag gillar saker jag inte visste fanns för några år sedan. Det är pinsamt för vissa som ser saker svart eller vitt och inte inser hur dumt de resonerar. Jag håller med föregående talare om att man ska göra det man gillar och såklart inte tjata sig till någonting men med mitt exempel vill jag få sagt att genom ett öppet sinne och att berätta sina fantasier för varann väcker man ibland den andres lust att prova. Man kan aldrig veta säkert om man just öppnat en dörr till en ny värld. Så det jag vet säkert att jag inte vet

Svar på tråden Fisting