• linans

BF Juni/Juli 2015 Östersund

[quote=75754532][quote-nick]thuram skrev 2015-09-14 11:10:44 följande:[/quote-nick]

Oh hej och välkommen, trodde du lämnat oss ;) Ja visst är bebismassagen mysig, Nils gillar det iallafall tror jag fast han ligger mest och är upptagen att spana in alla andra. Haha! Näe vi har inte varit där än, haft massa annat för oss men ska iväg imorgon eller onsdag har jag tänkt! Känns som Nils behöver aktiveras mera så nu äre dags ;p

Haha håller med dig, läste så mycket om gravidhjärna när jag var gravid men nu såkallade "amningshjärnan" är inte att leka med. Jag brukar vara ganska strukturerad och ha koll men jag yhar tappat bort plånboken och fick spärra alla kort sen hittade jag den i vagnen.. Suck! Och om jag tappar bort mina nycklar så vet jag att dom oftast sitter kvar i ytterdörren.. Haha såå förvirrad! Men tur att man alltid kommer ihåg bebis åtminstone.. :)

Ja om typ 2v är han 4månader, rätt härlig ålder! Så himla nyfiken och ska kolla på allt samtidigt när man kommer till nya platser. Det flyter på, han börjar få in bra rutiner på nätterna så han sover gärna till 9-10 på morgonen med 3 måltid på natten så det kan jag stå ut med. Har dragit ner på tempot lite för jag tror jag körde slut på mig själv förut och skulle ha det städat och fixat hela tiden men nu kan jag faktiskt slappa en stund i soffan när han sover på dagen utan dåligt samvete.. :)

hur går det för er? Hur går det med huset förresten? :)

Hej:) mitt konto råkade jag få bort av misstag så nu har jag gjort ett nytt. Vi har köpt ett hus på frösön istället. Så vi har flyttat dit nu:)

Sedan har vi bytt namn på våran tjej. Blev en ebba istället:) var ett tag sedan jag var in här. Hur gr det för dig?:)

• linans
    thuram skrev 2015-11-13 11:15:16 följande:

Hoppsan då :) Aha det blev så istället, skönt att fått flytta till hus? :)

Hehe jaså, ja namn var ju svårt ;)

Det rullar på.. Tiden och dagarna bara flyger förbi ju.. Om 2 veckor är Nils 6 månader (!) Helt galet. Så här tränar vi på att sitta och rullar runt massor. Haft lite jobbigt då det tydligen dök upp lite tänder men nu är hans goa roliga han tillbaka igen :) Vi har kommit igång ordentligt med öppna förskolan, är där en gång i veckan och trivs med både barnen och dom vuxna, så det är vår favoritaktivitet på veckan :)

Hur går det för er?

Ja det känns jätte bra att bo i hus:) ångrar mig inte en sekund. Ni bor kvar i lägenheten eller har ni tittat på något nytt?

Men oj. Det låter så mycket. 6 månader. Haha. Ebba kan rulla runt. Hon har gjort det sedan hon var 4 månader. Men sitta går det sämre med.

Vad roligt. Vi har inte varit på öppna förskolan än. Tänkte försöka ta oss dit. På frösön är det tydligen varje dag men för de allra minsta på onsdagar.

Märker du av utvecklings stegen väl? ;)
Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund