Nedstämd kan alla vara oavsett svar på dessa frågor. Jag vet om en snubbe som på allvar tyckte att livet var över för att han inte kunde spela pingis men annars hade ett bra liv.
Handlar lite om VAD vi tycker är viktigt, vad vi tar för givet och hur mycket tid vi lägger på positiva gentemot negativa tankar.
*Är du gift? Tillsammans en Kille? Nej, jag är inte lagd så och har heller inte en uttalad tjej, söker heller inte febrilt utan det får komma lite som det vill.
* Har du jobb/ studerar du? Nja, jag har jobb men via bemanning ett tag till, situationen där skulle kunna förbättras men jag trivs med jobbet i sig och det betalar räkningarna.
* Har du barn? Ja, ett. En härlig grabb som jag träffar så ofta jag kan. Önskar jag orkade ha honom så ofta som jag ville men efter att ha försökt så måste jag säga att livet måste vara mer än arbete och föräldrarollen.
* Har du en familj? Nja, jag har en familj men blodbanden är lite magra och vi står varann inte jättenära. Mer som att vi ses då och då.
* har du vänner? Ja, men jag låter bli att träffa dom just nu för jag har för mycket för mig.
* Har du intressen? Absolut, och det är väl mitt största bekymmer som gör att jag kan känna mig hängig. Jag har inte riktigt tid med dom.
*Har du varit kär? Hmm, jag tror det.
*Har du drömmar? Hahaha! :D Vad är en dröm? Klart som tusan att alla har haft storartade drömmar nån gång men med tiden man växer upp vet man om man kan, vill, orkar, eller tycker att drömmen är värd all uppoffring för att jaga. För egen del är det inte min förmåga utan att det inte finns nått jag vill sååå mycket. Hmm, iaf inte karriärsmässigt. Har väl en dröm och det är att våga gå på event för likasinnade.