Mikael
Vilket dilemma, men skippa namnet. Påminner alldeles för mycket om någon inventarie från lågstadiet i början på 90-talet som drog en i tofsen.
Vilket dilemma, men skippa namnet. Påminner alldeles för mycket om någon inventarie från lågstadiet i början på 90-talet som drog en i tofsen.
Ja usch , får tyvärr dåliga vibbar av Mikael /Micke på alla sätt ;(
[quote=74444125][quote-nick]guchi skrev 2014-12-04 21:54:32 följande:[/quote-nick][/quote]Ledsen gubbe? Lugnt, döp ungen till det. Ha lika dålig smak som mina föräldrar som döpte mig till ett namn som aldrig nämns, bara förkortningen. Så kära Mikael blir döpt till Micke för all evighet framöver, amen!
Vad heter du då ?
Så illa kan det väl inte vara
Jag trodde vi pratade om namnet Mikael här.
Tona ner lite. Jag "hör" vad du säger.
Leon var faktiskt väldigt fint, Thea med.
Aha du menar att det var för 80 tal då förstår jag... hehe
Aha du tror att jag trollar. Nej jag vill faktisk bara samtala om någonting enkelt som alla kan ta del av om dom vill. Tröttsamt med allting som ska sticka ut eller som är skriver bara för att locka läsare...
Vart får du allt ifrån ?
Pest mot kolera typ Har faktiskt en katt som heter Anders eller rättare sagt går han under namnet Mördar-Anders . Ännu inte träffat någon sådan Mikael men det kanske kommer (en whip it good Micke känner jag till förresten )