Inlägg från: RebeckaP |Visa alla inlägg
  • RebeckaP

BF juni 2015 i Linköping (gärna syskon)

Hej! Kul att jag hittade er här i Linköping :)

Jag har bf 20/6 2015 och en dotter född mars 2012. Vill gärna träffa andra med syskon när barnen har fötts... Hur har det gått för er?

• RebeckaP

Hej! Kul att jag hittade er här i Linköping :)

Jag har bf 20/6 2015 och en dotter född mars 2012. Vill gärna träffa andra med syskon när barnen har fötts... Hur går det för er?

• RebeckaP

Jag är i v 33 :) Det börjar närma sig.. känns som om det gått en evighet redan.

Vi bor i Ryd - ni då?

• RebeckaP

Visst, vi bor i villa här. Det är bra här med mycket barnfamiljer, nära till skog och dagis mm

Imorgon är min sista dag på jobbet. Sedan ska jag jobba hemifrån några veckor - det ska bli så skönt. Jag är så himla trött och ont i ryggen, har vaknat på nätterna av mardrömmar och ont i magen, typ "förvärkar"... och blivit jätteorolig såklart.  Men de säger att det är lugnt, så länge det inte håller i över en timme. Först då ska man ringa förlossningen.

Jobbar du fortfarande?

• RebeckaP

Hur har det gått? Har du fått än? Jag väntar och väntar på att det ska sätta igång...
    Våra föräldrar bor 2,5h bort - men vi hoppas grannarna kan ta dottern en kort stund om det behövs, fast hur kul är det att väcka dom mitt i natten!?

Förra gången har jag också bara bra minnen från, det gick som planerat även om det var jobbigt.

Lycka till nu!

Svar på tråden BF juni 2015 i Linköping (gärna syskon)