BF juni 2015 i Linköping (gärna syskon)
Hej! Kul att jag hittade er här i Linköping :)
Jag har bf 20/6 2015 och en dotter född mars 2012. Vill gärna träffa andra med syskon när barnen har fötts... Hur har det gått för er?
Jag har bf 20/6 2015 och en dotter född mars 2012. Vill gärna träffa andra med syskon när barnen har fötts... Hur har det gått för er?
Jag har bf 20/6 2015 och en dotter född mars 2012. Vill gärna träffa andra med syskon när barnen har fötts... Hur går det för er?
Jag är i v 33 :) Det börjar närma sig.. känns som om det gått en evighet redan.
Vi bor i Ryd - ni då?
Visst, vi bor i villa här. Det är bra här med mycket barnfamiljer, nära till skog och dagis mm
Imorgon är min sista dag på jobbet. Sedan ska jag jobba hemifrån några veckor - det ska bli så skönt. Jag är så himla trött och ont i ryggen, har vaknat på nätterna av mardrömmar och ont i magen, typ "förvärkar"... och blivit jätteorolig såklart. Men de säger att det är lugnt, så länge det inte håller i över en timme. Först då ska man ringa förlossningen.
Jobbar du fortfarande?
Hur har det gått? Har du fått än? Jag väntar och väntar på att det ska sätta igång...
Våra föräldrar bor 2,5h bort - men vi hoppas grannarna kan ta dottern en kort stund om det behövs, fast hur kul är det att väcka dom mitt i natten!?
Förra gången har jag också bara bra minnen från, det gick som planerat även om det var jobbigt.
Lycka till nu!