• fluu

Är FL hackat??

Men hallå FL(igen btw...), gör något!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Så vi ska köra på som sist? Syns inte, finns inte, inget har hänt om vi inte pratar om det?

• fluu
    Kim Possible skrev 2014-12-08 09:10:38 följande:
    Precis det jag undrade, men jag har inte hunnit kolla själv! Det har alltså inte kommit någon förklaring eller ens en notis om ATT det hänt, för de medlemmar som inte var inloggade när det hände? 

Obestämd
    Precis.... Jag var inloggad tills skiten brakade ihop. Precis innan lyckades hackaren posta genom andra medlemmar. Vet inte om jag själv drabbades, men är det inget vi ska få info om?!
  • fluu
    molly50 skrev 2014-12-08 09:19:47 följande:
    Hitttills har ingen info dykt upp i alla fall. Inte vad jag har kunnat se.
    De har dessutom en sida på facebook där de skulle kunna informera också så fort de upptäcker att sidan har blivit hackad. Men ingenting där heller.
    Dåligt,tycker jag!
  • fluu
    Moderator skrev 2014-12-08 14:54:57 följande:
    Informationstråd ligger uppe.
    Här ligger tråden
    gamla.familjeliv.se/Forum-20-52/m74484902.htm...
    /MODERATOR
    Ni tycker inte att tråden bör fästas?  Och att infon också borde ligga i allas inkorger? För typ tio timmar sedan HALLÅ?!
  • fluu
    Kim Possible skrev 2014-12-08 17:08:39 följande:
    Förlåt, men det där gjorde ju varken till eller från. Fast det kanske var det som var meningen? 
    Nyfiken gul skrev 2014-12-08 17:13:12 följande:
    samma typ av meningslös information som förra gången...  och gången dessförinnan...

jag tycker det är en smula panikkänsla att vi medlemmar har bättre koll på vad som händer än supporten på familjliv.... Ska det vara så? 

Indeed!

Dessutom saknar jag den jävligt viktiga infon att hackaren VISST tog över andra medlemmar!
  • fluu
    Aniiee skrev 2014-12-08 19:17:29 följande:
    Fan vad TRÖTT jag blir.

Om jag vinner de där 170 miljoner usd på pokern så köper jag upp FL, sparkar varenda person som jobbar med sidan och anställer människor som BRYR SIG OM SINA ANVÄNDARE.
    Please do!  Vad fan ska man göra för att få en reaktion ens? Vem vänder man sig till för att något ska hända?!
  • fluu
    Aniiee skrev 2014-12-08 19:35:21 följande:
    Om alla på forumet började vända sig direkt till vd och media så kanske.... Tänk om VDn varje gång det händer fick 200 privata mejl. Det kanske kunde vara något.
    Jag funderar på om man kunde vända sig till sponsorerna? Undrar vilken som ger mest reslutat?
  • fluu
    Nerfherder skrev 2014-12-09 10:42:29 följande:
    Ja det är faktiskt märkligt hur lite familjeliv bryr sig om sina användare. Ingen mer info alls.
  • fluu

Media är kontaktat, nu får det fan bli ett slut på det här!

• fluu

Anledningen till att jag är kvar här: För att jag har varit medlem i flera år. Jag har således hunnit etablera mig här, fått "vänner" och bekantingar, är engagerad i trådar som har levt i år. Och för att medlemmarna till stor del faktiskt är superbra. Och för att det inte finns något likvärdigt alternativ.

Svar på tråden Är FL hackat??