Är FL hackat??
Jag mailade supporten när jag upptäckte att jag,om jag hade velat, kunde uppdatera en tråd jag inte ens skapat själv.
Jag mailade supporten när jag upptäckte att jag,om jag hade velat, kunde uppdatera en tråd jag inte ens skapat själv.
Hitttills har ingen info dykt upp i alla fall. Inte vad jag har kunnat se.
De har dessutom en sida på facebook där de skulle kunna informera också så fort de upptäcker att sidan har blivit hackad. Men ingenting där heller.
Dåligt,tycker jag!
Och fortfarande har ingen information kommit.
Mer än att det i Dagens fråga skrevs att det troligen inte röde sig om en hackerattack utan om spam som ska ha dubblerat sig.
Ok,men lite information hade inte skadat och att få vetskap om att man jobbar på att lösa problemet.
Hur kan det "bara" vara spam om det gick att ändra andras trådstartar och även ta över andras konton?
Det jag såg innan jag loggade ut var att det dels postades nya trådar i alla kategorier samt att även gamla trådar fick ett extra inlägg av samma användare, sen kom det upp "beware"-bild.
Informationstråd ligger uppe.
Här ligger tråden
gamla.familjeliv.se/Forum-20-52/m74484902.html
/MODERATOR
Haha, jag tycker att det absolut roligaste är att hävda att det inte var hackat utan bara spammat - var det bara jag som fick upp den uppfläkta analen på skärmen? :P
Fl:s förmåga att tekniskt handskas med attacker är under all kritik. FL:s förmåga att informera och bemöta sådana attacker är i nivå med Bagdad-Bob....
Media är kontaktat, nu får det fan bli ett slut på det här!
Så är gnällkören igång igen
Buhu, FL skiter i sina medlemmar. Varför hänger ni kvar år ut och år in?
Vad otäckt. Vågar man ens vara medlem här ?
Vad hände egentligen, var det spam eller hack ?