• Aniiee

Är FL hackat??

Fan vad TRÖTT jag blir.

Om jag vinner de där 170 miljoner usd på pokern så köper jag upp FL, sparkar varenda person som jobbar med sidan och anställer människor som BRYR SIG OM SINA ANVÄNDARE.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    fluu skrev 2014-12-08 19:29:59 följande:
    Please do!  Vad fan ska man göra för att få en reaktion ens? Vem vänder man sig till för att något ska hända?!
    Om alla på forumet började vända sig direkt till vd och media så kanske.... Tänk om VDn varje gång det händer fick 200 privata mejl. Det kanske kunde vara något.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:53:54 följande:
    Du vet ju att den inte är säker efter alla hackningar. Ändå hänger du kvar, tydligen har det inte så stor betydelse för dig om den är säker, du går ju ingen annanstans ändå.

Samma gnällande varje gång. Sidan är precis så säker som den behöver vara för att ni skall hänga kvar ändå.
    Det är alltid lika komiskt med gnällspikar, som det är något egensyfte med att gnälla.
    Faaaaast, personligen flyttar inte jag om det blir en massa brott i mitt bostadsområde. Jag börjar jobba med att göra området säkrare.....

Men det är ju jag.
  • Aniiee
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:59:25 följande:
    Men ställer du dig och lipar på gatan?
    Nej, men jag, precis som alla människor, luftar min frustration, naturligtvis. Det är helt mänskligt och faktiskt nyttigt att göra det, det hjälper oss att ta tag i saker.

Du ser folk klaga. Men du ser INTE vad de gör UTÖVER att klaga. En vanlig situation på forum. En klagar på att hon är överviktig, en annan klagar på att ungarna gråter, en tredje klagar på att han inte få till det. Och folk säger: Varför sitter du bara och klagar, gör nåt istället din idiot. Men "idioten" gör så mycket som bara går, men måste få spy lite galla för att orka.

Så tänk två gånger innan du klagar på att folk klagar. 
Svar på tråden Är FL hackat??