• Nerfherder

Är FL hackat??

Det var ett värre hack än så, det var saker som enbart syntes under "mina favoriter"

• Nerfherder

Ja det är faktiskt märkligt hur lite familjeliv bryr sig om sina användare. Ingen mer info alls.

• Nerfherder

Ojdå, titta, nu hittade Gert den här tråden. Det är säkert han som är skyldig också :) Men skitsamma, det märks att familjeliv som sajt skiter fullständigt i sina medlemmar. Moderationen är totalt obefintligt.

• Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:53:54 följande:
    Du vet ju att den inte är säker efter alla hackningar. Ändå hänger du kvar, tydligen har det inte så stor betydelse för dig om den är säker, du går ju ingen annanstans ändå.

Samma gnällande varje gång. Sidan är precis så säker som den behöver vara för att ni skall hänga kvar ändå.
    Det är alltid lika komiskt med gnällspikar, som det är något egensyfte med att gnälla.
    Du låter väldigt gnällig just nu, bara så du vet.
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:59:25 följande:
    Men ställer du dig och lipar på gatan?
    Men ge dig, tillför du något till tråden?
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:05:31 följande:
    Klart jag gör. Nu fattar ju alla att tråden är helt meningslös. Sparar en massa tid så kan ni gnällspikar gnälla på något annat kanske mer meningsfullt.
    Gå och gråt ut hos din morsa ist, hon bryr sig mer än oss.
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:11:43 följande:
    Men hyresvärden vet ju av erfarenhet att det bara är gnäll. Ingen kommer ju flytta ändå
    Snälla. Ge dig.
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:17:13 följande:
    Har jag inte sagt. Gillar du inte hyresvärden så flytta, du vet ju vid detta laget att hyresvärden inte lyssnar på ditt gnäll.

Att byta forum är extremt lätt i jämförelse och inte ens det gör du.
    Du fattar väl att det enda du uppnår med att skriva så här här är att göra folk arga på dig själv?
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:20:53 följande:
    Det tror jag inte faktiskt. Jag tror nog att vissa gnällspikar faktiskt har lite självinsikt, de behöver bara få någon som påpekar det. Men visst, det finns en hel del som saknar självinsikt här.
    Hur många positiva svar har du fått?
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:26:46 följande:
    Så länge folk resonerar som du finns det inget incitament att höja säkerheten. Varje gång gnälls det men alla stannar kvar. 
    Jag tycker det är riktigt komiskt att antignällaren lyckas gnälla mest av alla här.
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:32:45 följande:
    Dags för mig att dra nu så låt gnället flöda
    med svansen mellan benen...
  • Nerfherder
    nihka skrev 2014-12-11 10:00:51 följande:
    FL har erkänt hack tidigare, så varför skulle de inte göra det nu?
    Läs tråden så förstår du att det var ett hack. Varför de inte vill erkänna det nu har jag ingen aning om.
Svar på tråden Är FL hackat??