• Petrol

Är FL hackat??

SDs fotsoldater motionerar den där demokratin och yttrandefriheten  de pratar sig så varma om...

• Petrol
    Helhet skrev 2014-12-07 23:23:14 följande:
    Moonis skrev 2014-12-07 20:18:43 följande:

Ja och nu är det annan rubrik och det verkar som det läggs till PS: SD 2015 längst ner i trådstarten på andra trådar 

Ja, givetvis är det Jimmie som ligger bakom detta! Iof kan man ju anta att vänster är för korkade för att klara av det. Men låt gärna hjärnan tänka 2 ggr ,om det är möjligt?
    Ptja, det var inte det jag skrev, men om du tror att det är jimmie så tänker jag väl inte säga emot även om det är en rätt konstig tanke.
  • Petrol

Om det är som ni säger så är det ju så att man nästan får önska att någon whitehat  dunkar ner siten helt och hållet nästan gång intrång sker för att förhindra läckor av information från användare. Borde i praktiken inte vara så svårt att hitta en möjlighet som man kan spara på så att säga tills det behövs om man är lite duktig på sånt.

Ska dock inte ses som en uppmaning, utan mest en teoretisk fundering.

• Petrol
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:59:25 följande:
    Men ställer du dig och lipar på gatan?
    Det ska väl förslagsvis snarast liknas vid att man pratar med grannarna (andra medlemmar) om det och försöker få tag på hyresvärden (FL) för att kunna få nån bukt med problemet.

Och det tror jag väl är ungefär vad de flesta hade gjort?
  • Petrol
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:11:43 följande:
    Men hyresvärden vet ju av erfarenhet att det bara är gnäll. Ingen kommer ju flytta ändå
    Och det gör agerandet rätt på något vis menar du?
  • Petrol
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:17:13 följande:
    Har jag inte sagt. Gillar du inte hyresvärden så flytta, du vet ju vid detta laget att hyresvärden inte lyssnar på ditt gnäll.

Att byta forum är extremt lätt i jämförelse och inte ens det gör du.
    Nu har jag förvisso inte gnällt speciellt kan jag tycka, men ett forum är så att säga  sina medlemmar, så för att dra paralelen med hyresvärd och lägenhet så betyder det i praktiken att du tycker att folk ska flytta och ta huset med sig? Det låter krångligt kan jag tycka.
  • Petrol
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:26:46 följande:
    Så länge folk resonerar som du finns det inget incitament att höja säkerheten. Varje gång gnälls det men alla stannar kvar. 
    Gör de verkligen det? Att några åt återkommande och att stammisar stannar säger ju egentligen inte så mkt om användarbasen i stort.

Notera dock att jag inte säger att det sker en massflykt direkt, men man kan inte dra likhetstecken mellan att ett fåtal (sett till den totala mängden användare) stannar och att inga försvinner.
Svar på tråden Är FL hackat??