• oOOo  oOOo

Är FL hackat??

Så är gnällkören igång igen

Buhu, FL skiter i sina medlemmar. Varför hänger ni kvar år ut och år in?

• oOOo  oOOo
    molly50 skrev 2014-12-09 20:44:47 följande:
    Man kanske trivs här i övrigt. Är det då för mycket begärt att vilja att sidan är säker för alla medlemmar?
    Du vet ju att den inte är säker efter alla hackningar. Ändå hänger du kvar, tydligen har det inte så stor betydelse för dig om den är säker, du går ju ingen annanstans ändå.

Samma gnällande varje gång. Sidan är precis så säker som den behöver vara för att ni skall hänga kvar ändå.
    Det är alltid lika komiskt med gnällspikar, som det är något egensyfte med att gnälla.
  • oOOo  oOOo
    Nerfherder skrev 2014-12-09 20:55:31 följande:
    Du låter väldigt gnällig just nu, bara så du vet.
    Du behöver inte vara orolig för att vara ensam gnällspik, det finns många
  • oOOo  oOOo
    Aniiee skrev 2014-12-09 20:58:42 följande:
    Faaaaast, personligen flyttar inte jag om det blir en massa brott i mitt bostadsområde. Jag börjar jobba med att göra området säkrare.....

Men det är ju jag.
    Men ställer du dig och lipar på gatan?
  • oOOo  oOOo
    Nerfherder skrev 2014-12-09 21:04:19 följande:
    Men ge dig, tillför du något till tråden?
    Klart jag gör. Nu fattar ju alla att tråden är helt meningslös. Sparar en massa tid så kan ni gnällspikar gnälla på något annat kanske mer meningsfullt.
  • oOOo  oOOo
    Petrol skrev 2014-12-09 21:08:21 följande:
    Det ska väl förslagsvis snarast liknas vid att man pratar med grannarna (andra medlemmar) om det och försöker få tag på hyresvärden (FL) för att kunna få nån bukt med problemet.

Och det tror jag väl är ungefär vad de flesta hade gjort?
    Men hyresvärden vet ju av erfarenhet att det bara är gnäll. Ingen kommer ju flytta ändå
  • oOOo  oOOo
    Petrol skrev 2014-12-09 21:15:30 följande:
    Och det gör agerandet rätt på något vis menar du?
    Har jag inte sagt. Gillar du inte hyresvärden så flytta, du vet ju vid detta laget att hyresvärden inte lyssnar på ditt gnäll.

Att byta forum är extremt lätt i jämförelse och inte ens det gör du.
  • oOOo  oOOo
    Aniiee skrev 2014-12-09 21:16:32 följande:
    Nej, men jag, precis som alla människor, luftar min frustration, naturligtvis. Det är helt mänskligt och faktiskt nyttigt att göra det, det hjälper oss att ta tag i saker.

Du ser folk klaga. Men du ser INTE vad de gör UTÖVER att klaga. En vanlig situation på forum. En klagar på att hon är överviktig, en annan klagar på att ungarna gråter, en tredje klagar på att han inte få till det. Och folk säger: Varför sitter du bara och klagar, gör nåt istället din idiot. Men "idioten" gör så mycket som bara går, men måste få spy lite galla för att orka.

Så tänk två gånger innan du klagar på att folk klagar. 
    Det ser jag nog. Så jag klagar på ditt klagande. So what. Får inte jag klaga?
    Mitt klagande är nog precis lika meningslöst som ditt för övrigt  
  • oOOo  oOOo
    Nerfherder skrev 2014-12-09 21:18:40 följande:
    Du fattar väl att det enda du uppnår med att skriva så här här är att göra folk arga på dig själv?
    Det tror jag inte faktiskt. Jag tror nog att vissa gnällspikar faktiskt har lite självinsikt, de behöver bara få någon som påpekar det. Men visst, det finns en hel del som saknar självinsikt här.
  • oOOo  oOOo
    Petrol skrev 2014-12-09 21:22:49 följande:
    Nu har jag förvisso inte gnällt speciellt kan jag tycka, men ett forum är så att säga  sina medlemmar, så för att dra paralelen med hyresvärd och lägenhet så betyder det i praktiken att du tycker att folk ska flytta och ta huset med sig? Det låter krångligt kan jag tycka.
    Så länge folk resonerar som du finns det inget incitament att höja säkerheten. Varje gång gnälls det men alla stannar kvar. 
  • oOOo  oOOo
    Nerfherder skrev 2014-12-09 21:24:07 följande:
    Hur många positiva svar har du fått?
    Dom som fattar skriver ju inte här fattar du väl
  • oOOo  oOOo
    Nerfherder skrev 2014-12-09 21:30:17 följande:
    Jag tycker det är riktigt komiskt att antignällaren lyckas gnälla mest av alla här.
    Dags för mig att dra nu så låt gnället flöda
Svar på tråden Är FL hackat??