Inlägg från: jagärjagvemärdu |Visa alla inlägg
  • jagärjagvemärdu

Fillers i läpparna?

Vill också fixa mina läppar:) Kommer nog bli efter jul förhoppningsvis!! Vill inte heller ha en "ankmun" utan något som ser naturligt ut. Har små läppar men vill börja med 0.5 för att sedan fylla på mer. Har läst lite grann och har insett att det är bra att börja med lite för att läpparna ska hinna "vänja sig" så man inte får de där spända läpparna som många har Kräks fy.. Tycker inte heller det är fint när man bara fyller på överläppen så den är sjukt mycket större än underläppen, nä det blir bara fult och onaturligt. Träffade på en tjej förra helgen på krogen och vi började prata om smink och skönhet och hon berättade att hennes mamma är sjuksköterska och utbildad inom restylane, hon gör 0.5 ml för 1500 kr!! Känns så jäkla bra, det är ju förfan menat haha. 

Antar att du också tycker om skönhet när man läser kommentarerna i tråden haah?

• jagärjagvemärdu
    mellimalli skrev 2014-12-12 13:44:06 följande:

Ska på konsultation nästa vecka! :D aaaah spännande att se vad dom har att säga!

Så spännande!! Berätta hur det gick efter konsultationen:) Hur gammal är du om man för fråga? :D
  • jagärjagvemärdu
    Johan70 skrev 2014-12-18 11:25:19 följande:

Jag måste säga att jag verkligen tycker att det är fult med förstorade läppar. Det ser ut som om personen har varit i slagsmål och fått en fläskläpp efter ett slag mot munnen.

Fast smaken är ju delad.

Du får ju tycka som du vill, vi gör det inte för din skull :) Tycker man inte om det själv så går det ju ut ur läpparna igen!
  • jagärjagvemärdu
    mellimalli skrev 2014-12-18 19:26:30 följande:

Heej! Jag var på konsultation idag:) hon verkade veta vad hon pratade om och förstod exakt hur jag ville ha det :) bokade tid och ska göra det den 26e :DDD så taggaaad!

Du måste lägga upp före och efterbilder!
  • jagärjagvemärdu

Jag tycker det blev jättefint :) Du kan vänta en månad och sedan fylla på med 0.5 ml så kommer det synas lite mer, om det är det du vill så klart :)

• jagärjagvemärdu

Nu såg jag den sista bilden, jag tycker inte du borde fylla på med mer!! Annars kommer det inte bli fint, bli inte storleksblind!

• jagärjagvemärdu
    Anonym (h) skrev 2015-01-05 21:08:08 följande:

Tycker dubens själv att du ser skillnad? Jag ser ingen skillnad alls. Bortkastade pengar.

Det är ju det TS sagt hela tiden, att hon vill det ska se naturligt ut och att läpparna bara ska ha mer kontur.
Svar på tråden Fillers i läpparna?