Inlägg från: Hannah4 |Visa alla inlägg
  • Hannah4

Fillers i läpparna?

Jag har fillers i form av Restylane, 1mg i var läpp. Självklart det syns och det är väl det man vill. Om du går till en bra klinik har du ingen anledning till att vara orolig. Dessutom försvinner det efter 4-5 månader och då ser läpparna ut som vanligt.

• Hannah4

Jag är nöjd. Det blev kanske lite för mycket plut denna gång -:). Jag har dock en man som gillar det.
    Det som är jobbigt är att om några månader så måste man betala flera tusen kronor igen. Men alternativet är implantat och det känns ju lite läskigt. 

Va roligt att du ska göra läpparna. Har du tänkt hur du ska göra?

• Hannah4

Tycker du det är fult med ankmun?

Det beror på vilken klinik hur långt i förväg man måste boka men jag brukar boka 1-2 månader i förväg och då är det aldrig några problem.
    Ska du bara göra läpparna?

Om du liksom vill göra fredag och hoppas det ska lägga sig beror det på vad du ska ha för fillers. Är det botox så tar det ca 1 vecka innan det liksom har hunnit verka helt ut. Men med juvederm och restylane så ser du effekten på en gång

• Hannah4

Jag tror det kommer gå jättebra. Prova med den 24e. Det är nog inte omöjligt. Det beror på vilken klinik du vill till. Jag började med Restylane men det försvann så fort och då provade jag med Juvederm men det kändes näsan som samma sak. Botox är inte vanligt i läpparna men det var en sköterska som föreslog det och jag tycker det har fungerat bra. Det varar längre men man ser ju inte resultatet på en gång.
    Du får bara ankmun om den formas till det. Annars så är det bara att läppen blir fylligare.

• Hannah4

Jag förstår att du är nervös. Det är ju jätte nervöst att fixa sig men det är oxå så himlans spännande. Det är sällan jag blivit besviken. Jag har aldrig hört att man ska äta någon sorts tabletter för att det ska hållas längre. Förresten fina läppar på högra bilden.

Jag ska leta rätt på före o efter bild på mina läppar.

• Hannah4
    jagärjagvemärdu skrev 2015-04-14 09:50:18 följande:
    Haha är jättenervös:( Har du någon före/efter bild kanske? Jag har läst att man ska äta hyaluronsyretabletter för att resultatet ska hålla bättre! Jag la upp denna bilden tidigare för det är ungefär ett sådant resultat jag vill ha:)
    Jag förstår att du är nervös. Det är ju jätte nervöst att fixa sig men det är oxå så himlans spännande. Det är sällan jag blivit besviken. Jag har aldrig hört att man ska äta någon sorts tabletter för att det ska hållas längre. Förresten fina läppar på högra bilden.

• Hannah4
    jagärjagvemärdu skrev 2015-04-14 09:50:18 följande:
    Haha är jättenervös:( Har du någon före/efter bild kanske? Jag har läst att man ska äta hyaluronsyretabletter för att resultatet ska hålla bättre! Jag la upp denna bilden tidigare för det är ungefär ett sådant resultat jag vill ha:)

Jag hittade före och efter bilder från kliniken
Svar på tråden Fillers i läpparna?