• Colaflaskan

Mammor i Gbg

Hej! Finns det några mammalediga mammor i Gbg som vill ses o promenera o fika? Min tjej är 1 månad, hör av er!

• Svar på tråden Mammor i Gbg
  • Joviol

På östra föddes hon. Föddes din dotter där också?

Hade du barn sen innan?

susannanilsson86 skrev 2015-01-03 16:31:27 följande:

Hon föddes 22/11 vart föddes hon?

Jag bor i angered, ett villaområde i utkanten av angered.

• susannanilsson86
    Joviol skrev 2015-01-03 17:23:53 följande:

På östra föddes hon. Föddes din dotter där också?

Hade du barn sen innan?

Ja, östra här med! Då var vi kanske på BB samtidigt Japp en son på 5år, du då?
  • Kokush

Jag träffas gärna och tar en promenad eller fika. Har en dotter som är 4,5 månader bor i Södra Guldheden och fyller 32 år i februari.

• tanjisen

Hej hej!

Jag har en son på 5 1/2 månad o ses jätte gärna i tex. slottsskogen för promenad! Har inget att göra på dagarna direkt o det skulle va super kul me lite mammavänner! :)

• Santin

Jag går gärna på promenad. Slottskogen är lätt att ta sig. Har en tjej på 4 1/2 månad. Jag är 30

• Barn nr 1

Hej! Jag hänger gärna på sen om jag får. Har 6 veckor kvar till bf! Är sjukskriven nu men med order om sängläge också så är sjukt sugen på att komma ut!

• Kokush

Slottsskogen låter jättebra! Jag hänger gärna på om det blir någon promenad.

• tanjisen

Va kul! Vi går ju lite olika tider varje dag beror på hur lilla kotten e här hemma:) men runt lunchtid brukar vi gå ungefär. Vi kanske kan preliminär boka måndag i slottis vid lunch? Vart e bäst för er att mötas upp?

Jag ses gärna vid tex hundrastgården?

Svar på tråden Mammor i Gbg