Inlägg från: Anonym (Arg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Anonym (Arg)

Nej jag anser att invandringsfrågorna är väldigt viktiga. Hade hoppats att alliansen skulle ta till sig detta. Men när Reinfeldt igår skrev att vi har plats för mängder av invandrare då han flugit över Sverige då blev jag mycket trött. Det handlar inte om platsbrist. Vart ska vi få pengarna ifrån?

• Anonym (Arg)

Nej jag anser att invandringsfrågorna är väldigt viktiga. Hade hoppats att alliansen skulle ta till sig detta. Men när Reinfeldt igår skrev att vi har plats för mängder av invandrare då han flugit över Sverige då blev jag mycket trött. Det handlar inte om platsbrist. Vart ska vi få pengarna ifrån?

• Anonym (Arg)
    Anonym (.) skrev 2014-12-09 12:00:16 följande:

men nu går vi off topic, trådämnet är ju offermentaliteten SD kör med där man försöker framställa sig själv som offer trots att man själv mobbar både muslimer och miljöparister mm, fast som alltid med SD är det en annan sak och man själv sk aha andra regler, det är ett 'vi' emot 'dom' som alltid

Nu är det ju inte sd själva som framställer sig som mobbade. Mobbingen sköter hela redaktionen på Aftonbladet åt de.
  • Anonym (Arg)
    Donum skrev 2014-12-09 12:31:11 följande:

Menar du att man blir mobbad om man inte får medhåll?

Antar att du inte läser Aftonbladet....
  • Anonym (Arg)
    Anonym (.) skrev 2014-12-09 12:40:06 följande:

tror du behöver lära dig vad mobbing är.

Att bli granskad och avslöjad för det man faktiskt har gjort (du glömmer att SD faktiskt har gjort de saker som de blivit avslöjade med) är inte mobbing.

hakkors armbindlar, rasitiska uttalanden, kopllingar till hatsajter, järnrörsskandaler etc är ju saker som faktiskt har hänt, istället för att bemöta det så kör man med taktiken 'vi blir mobbade..'

Jag anser att de blir mobbade. Helt vansinnigt att det får gå till så här. Jag hoppas många röstar på sd så politikerna får upp ögonen. De tjatar om att det bara är 13% som vill ha minskad invandring men jag röstade på fp och vill ha minskad invandring. Vi kan inte ha det som vi har idag. Snart finns ingen välfärd kvar.
  • Anonym (Arg)
    Anonym (Smart!) skrev 2014-12-09 12:45:49 följande:

Tycker att du är väldigt smart som beslutar hur du ska rösta på vilket parti det är mest synd om istället för på det parti du tycker är bäst!

Mobbingen mot sd gör ju att man inte kan rösta på något annat parti. De beter sig som 3 åringar. Dessutom anser jag att invandringsfrågorna är väldigt viktiga och det blundar de andra partierna för.
  • Anonym (Arg)
    3barnspappan skrev 2014-12-09 12:45:51 följande:

Men fatta nån gång: SD är INTE mobbade!

Yttrandefrihet innebär INTE att man går fri från kritik när man framför sina åsikter.

Det gäller alla.

SD-företrädare har rätt att framföra sina åsikter.

Vilket de gör.

Ofta!

Vi övriga, 87%-majoriteten, har rätt att framföra vår åsikt att SD står för främlingsfientlighet och rasism.

Vilket vi gör.

Ofta!

Det känns skönt att leva i ett land där 87% inte röstade på något så sjukt osvenskt som SD!

Tyvärr stämmer inte dessa 87% Jag och många andra röstade inte på sd men vi vill ändå begränsa invandringen. Eftersom inga andra paritet vill ta i frågan måste vi rösta på sd för att visa vår ståndpunkt. Bli inte förvånad om sd blir andra största partiet i mars.
  • Anonym (Arg)
    Anonym (SD är fascister!) skrev 2014-12-09 12:58:45 följande:

Jag ser fram emot Linus Bylunds sk folkomröstning. Om inte SD får 51% av rösterna den 22 mars så kan  SD släppa invandringsfrågan. Vad finns kvar då

De kommer få fler röster än vad svenska folket anar. Min släkting som är miljöpartist och seriöst den sista på jorden jag trodde skulle rösta på sd kommer ge de sin röst. Även hen inser vart Sverige är på väg.
  • Anonym (Arg)
    Donum skrev 2014-12-09 13:05:19 följande:

Den senaste undersökningen visade väl att en femtedel av de som röstat på SD kommer byta parti i extravalet?

Haha enligt Aftonbladet ja. Deras fantasier går väl ingen på längre. Innan valet skrev de att sd minskade varenda vecka och se hur mkt sanning det fanns i de påståendena.
  • Anonym (Arg)
    Donum skrev 2014-12-09 13:15:59 följande:

Nej, enligt SIFO.

Ja det är ju sifos undersökningar AB använder sig utav. Sifos mätningar har inte stämt under hela 2014. Fattar inte hur du kan tro att sd kommer minska efter allt som varit.
  • Anonym (Arg)
    Donum skrev 2014-12-09 13:40:40 följande:

SDs kvinnosyn grundar sig väl på samma tanke?

Ta gärna fram fakta på det.
  • Anonym (Arg)
    Donum skrev 2014-12-09 14:05:04 följande:

"vi erkänner förekomsten av biologiskt grundade skillnader mellan könen"

Och att SD ser olikheter som missgynnar kvinnor som naturliga medan de olikheter som missgynnar män är problematiska. 

Jaha så att män och kvinnor är olika rent biologiskt sett jämställer du med hedersmord, gruppvåldtäkter mm. Hur får du ihop detta?
Svar på tråden Mobbingen mot SD