• Gert

Är Anna Kinberg Batra tråkig?

Jag tycker Anna Kinberg Batra verkar tråkig. 
    Tycker du det också? 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är Anna Kinberg Batra tråkig?
  • fluu

Tycker jag inte.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Grande Rock

jag känner henne för dåligt för att avgöra det

Assumption is the mother of all Fuck-ups
  • Gert
    MrsMia skrev 2014-12-09 18:18:10 följande:

Tycker hon framstår som kompetent och intressant.

Jag tycker hon framstår som en tråkig Reinfeldt kopia.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • enånittitre

Hon ger sken av att vara en arrogant överklasskärring, hämtad från de "gamla Moderaterna". Jag tror hon kan bli ett sänke för M.

• Moderno

Har ändrat uppfattning helt, och tycker hon verkar vara en mycket sansad person. Framstår som en av få vettiga i dagens politiska röra. Framtiden får visa om fler tycker som mig och hurhon sköter sig fram till valet. En stark kandidat i nuläget.

• Gert
    Moderno skrev 2014-12-09 19:51:37 följande:

Har ändrat uppfattning helt, och tycker hon verkar vara en mycket sansad person. Framstår som en av få vettiga i dagens politiska röra. Framtiden får visa om fler tycker som mig och hurhon sköter sig fram till valet. En stark kandidat i nuläget.

Du kanske borde ändra uppfattning igen.

De som känner Anna Kinberg Batra säger att hon har mycket närmare till sina känslor än Fredrik Reinfeldt, att hon kommer att behöva lägga band på sig för att inte visa dem alltför mycket. Å andra sidan har hon en god marginal kvar till att framstå som känslomässig - i alla fall av det hon visat hittills.

www.svt.se/nyheter/sverige/pa-vag-in-i-valcentrifugen
  • Gert

Hennes lugn hon har visat hittills är ju bara spel för gallerierna.

• Penida

Jag har inget emot henne hitintills, inte lätt att komma efter Reinfeldt kan jag tänka mig, han var bra och förtroendeingivande men behövde också tid på sig.
    Kan tillägga att jag ej röstar på alliansen.

Avskyr CIO-metoder
Svar på tråden Är Anna Kinberg Batra tråkig?